نماینده ولی فقیه مازندران اظهار داشت که قهرمانان ورزشی باید از پشتوانه اقتصادی برخوردار باشند.
کد خبر: ۱۰۳۱۶۶۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴ 02 March 2022

به گزارش تابناک مازندران ، نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ایران اسلامی توانایی قهرمان پروری در حوزه های مختلف از جمله ورزش را دارد، گفت: قهرمانان ورزشی باید از پشتوانه اقتصادی برخوردار باشند.

 آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر چهارشنبه در دیدار با مدال آوران المپیک در مازندران با اشاره به اهمیت ورزش در جهان اظهار داشت: مسئله ورزش برای ما مهم و حیثیتی محسوب می‌شود و باید به آن توجه ویژه کرد.

وی با تاکید براینکه ورزشکاران در کنار ورزش به الگوهای ایرانی و اسلامی و ارزش‌های آن علاقمند هستند، افزود: ورزشکاران تلاش می‌کنند نسبت به حفظ ارزش‌ها اقدام کند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: وقتی قهرمانان ما حاضر به رقابت به ورزشکاران رژیم غاصب صهیونیستی نمی‌شوند و خودداری می‌کنند، ضربه سنگینی به طرف‌های مقابل است و این برای دنیای استکبار سنگین و مایه آبروریزی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه ورزش به شدت در دامن سیاست گرفتار شده است، تحریم ورزش روسیه توسط فیفا را نمونه‌ای از سیاسی کاری دانست و گفت: هرکجا که به نفع غرب نباشد ورزش را سیاسی می‌کنند.گ

وی با اظهار اینکه سیاست و ورزش برای ما دارای اصول و ارزش‌های اعتقادی است، گفت: باید اصول و ارزش‌ها را حفظ کنیم زیرا شهدا و سرداران دوران دفاع مقدس قهرمانانی در میدان حفظ امنیت بودند که قهرمانی و شجاعت خود را نشان دادند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار