حجت الاسلام مدبر گفت: در بخش دیگری از سخنان خود به ورود رئیس جمهور به بحث مافیای خودرو اشاره کرد و گفت: از دلایل آمار بالای کشته های جاده ای بی کیفیتی خودروها بوده و ورود زئیس جمهور به این مسئله را به فال نیک گرفته و از مردم می خواهیم در این زمینه دولت را همراهی کنند.
کد خبر: ۱۰۳۲۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 05 March 2022

تایناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، در خطبه های نماز جمعه جهرم با اشاره به ۱۵ اسفندماه روز «درختکاری»، گفت: از شهروندان می خواهیم حداقل یک درخت در باغچه خانه و یا در محیط های طبیعی بکارند.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه در جهرم نیز همزمان با روز «درختکاری» 30 هزار اصله نهال در طبیعت کاشته می شود، افزود: فعالان قرآنی شهرستان نیز به شهروندان پیشنهاد دادند یک درخت را به نیت فعالیت قرآنی بکارند و منافع آن را به این امر اختصاص دهند تا خداوند نیز به زندگی شان برکت دهند.

 

وی با اشاره به اینکه منطقه جنگلی «چاه تیز» را جمله ارزشمندترین سرمایه شهرستان جهرم عنوان کرد و اظهار داشت: مردم و مسؤلان حساس باشند این سرمایه خدادادی حفظ شود.

 

حجت الاسلام مدبر با اشاره به اینکه کسی حق ندارد هکتارها از این منطقه را قلع و قمع کرده و به تصرف خود در آورد، ادامه داد: باید جلو این گونه افراد گرفته شود.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک میلاد سرداران کربلا در روزهای آغازین ایام شعبان نسبت به گرم نگه داشتن مجالس اهل بیت (ع) تاکید کرد و اظهار داشت: بزرگداشت نیمه شعبان نباید در شهر جهرم کمرنگ شود و این مورد مورد تاکید امام جمعه فقید این شهرستان بوده است.

 

امام جمعه جهرم همچنین با اشاره به نزدیکی به ایام عید از مسؤلان شهرستان خواست با انجام یک کار خوب به عنوان عیدی به شهروندان در شادمانی مردم این شهر کوشا باشند.

 

حجت الاسلام مدبر از رسانه ها هم خواست در این زمینه از مسئولان مطالبه گری کرده و پویش عیدی مسؤلان به مردم را پیگیری کنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ورود رئیس جمهور به بحث مافیای خودرو اشاره کرد و گفت: از دلایل آمار بالای کشته های جاده ای بی کیفیتی خودروها بوده و ورود زئیس جمهور به این مسئله را به فال نیک گرفته و از مردم می خواهیم در این زمینه دولت را همراهی کنند.

 

حجت الاسلام مدبر همچنین در پایان خطبه دوم نماز جمعه با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در سلامت جامعه، خواستار تزریق دز سوم واکسن کرونا از سوی مردم شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار