طی مراسمی صورت گرفت:
با حضور ریس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد مسئولان استانی و شهرستانی دادستان مرکز شهرستان لنده معرفی شد
کد خبر: ۱۰۳۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 30 September 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمدبا حضور ریس کل دادگستری استان کهگیلویه وبویراحمد مسئولان استانی و شهرستانی دادستان مرکز شهرستان لنده معرفی شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا مزارعی در مراسم معارفه دادستان شهرستان لنده گفت: میزی که قاضیان این جامعه پشت آن داوری می کنند میز امیرالمونین(ع) است و لازم است عدالت اجتماعی و حق در آن رعایت شود و توقع مردم جامعه را در زمینه های مختلف با عدالت تمام برآورده کنند.

وی افزود: دستگاه قضایی علاوه بر رضایت خداوند باید رضایت عمومی مردم را نیز با عدالت صیحح و برخورد صحیح و بجا به دست آورند.

رییس دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: اقتدار و صلابت قوه قضائیه باید حفظ شود اما در این زمینه باید تکریم ارباب رجوع و رعایت حرمت مردم باید رعایت شود تا نظم امنیت به جامعه حاکم باشد.

حجت الاسلام مزارعی عنوان کرد: وظیفه اصلی دستگاه قضایی تامین امنیت جان و مال مردم است و باید با درایت تمام و انجام رسیدگی به موقع پرونده ها را باید در اولویت اصلی کاری خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: دستگاه قاضی باید افرادی که باعث برهم زدن نظم جامعه می شوند را به اشد مجازات تنبهی و آنها را تبعید کنند، نظم را حاکم جامعه کنند.

رییس دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: باید با روحیه شجاعانه و خوش برخورد با استفاده از ظرفیت مردم نظم را به جامعه آورد.

وی در خصوص تشکیل و رسیدگی پرونده های مجرمین خاطرنشان کرد: هیج تسهیلاتی به مجرمین که اموال مردم رابه سرقت می برند و امنیت را جان آنها می گیرند داده نخواهد شد و لحظه تشکیل پرونده تا اجرا باید به صورت مستمر نظارت و مدیریت شوند و در کمترین زمان ممکن آنها را اجرا کنند.

همچنین حجت الاسلام مهدی کیانی‌اصل، امام جمعه شهرستان لنده گفت: قضاوت یکی از شریف ترین و با ارزش ترین شغلهای شریف جامعه است.

وی اظهار کرد: قضات که پشت میز داوری نشستند باید با عدالت تمام داوری کنند.

امام جمعه شهرستان لنده خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی هر استان و شهرستانی باید نصف مردم آن شهرستان از عملکرد آنها راضی باشد که امروزه در شهرستان لنده عملکرد دستگاه قاضی ما با رضایت مردم روبه رو است.

وی اضافه کرد: شهرستان لنده اولین شهرستان در استان کهگیلویه و بویراحمد می باشد که مرکز بخش ثلاث در قدیم بوده است اما به علت مشکلات و معضلات آخرین شهرستان استان است.

عبدالله سعادتیان به عنوان دادستان لنده، مرکز شهرستان لنده معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار