معارفه مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مقام کشوری برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۶۶۴۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱ 11 May 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون توانیر در حالی برگزار شد که تا پیش از آن حاشیه‌های زیادی به وجود آمده بود و به مانند همیشه برای تغییر یک مدیر در استان کهگیلویه و بویراحمد چندین نفر از پیش ردای مدیریت بر تن کرده بودند که عاقبت این ردا بر تن رسول روستایی از استان اصفهان پوشیده شد.

ذبیحی معاون شرکت توانیر به عنوان مهمان ویژه در مراسم تکریم و معارفه مدیران عامل سابق و جدید برق استان کهگیلویه و بویراحمد حضور یافت.
در این نشست از خدمات مهندس مرادی مدیر سابق شرکت توزیع نیروی برق استان تقدیر و مهندس رسول روستایی به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت در استان معرفی شد.
روستایی تا پیش از این سمت‌های مختلفی از جمله رئیس شرکت توزیع نیروی برق شهرستان سمیرم و شرکت برق شهرستان شهرضا را برعهده داشته است.
او همچنین مدیر دفتر توسعه مدیریت و همچنین مدیر دفتر برون سپاری شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان و در مقطعی نیز معاون برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان بوده است.
مرادی مدیرعامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان نیز به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع نیروی برق استان اصفهان خدمت خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار