در راستای تحقق برنامه های سفر شهرستانی استاندار؛ صورت گرفت:
خسروانیان و حسین شاه‌پری با همراهی فرماندار شهرستان فریدونکنار برای شناسایی مسائل، مشکلات و توانمندی ها و ظرفیت های توسعه ای شهرستان، 18 ساعت بصورت مستمر از بخش های مختلف در سطح شهرستان فریدونکنار بازدید کردند
کد خبر: ۱۰۴۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۲ 03 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، بازدید 18 ساعته مشاور اجرایی و مسئول پیگیری های ویژه استاندار از فریدونکنار در دیدار چهره به چهره با مردم و بازدید از بخش های مختلف؛ مشکلات و مسائل این شهرستان شناسایی شد. 

بازدید مسئول پیگیری های ویژه استاندار از فریدونکنار
 

در راستای تحقق برنامه های سفر شهرستانی استاندار؛ سجاد خسروانیان و حسین شاه‌پری با همراهی فرماندار شهرستان فریدونکنار برای شناسایی مسائل، مشکلات و توانمندی ها و ظرفیت های توسعه ای شهرستان، 18 ساعت بصورت مستمر از بخش های مختلف در سطح شهرستان فریدونکنار بازدید کردند. 

استاندار مازندران در سفرهای شهرستانی خود، ضمن دیدار با مردم و بازدید از مناطق محروم، واحدهای تولیدی، مناطق صنعتی، پروژه های عمرانی، آموزشی، درمانی، گردشگری، کشاورزی و ... در جلسه شورای اداری با حضور مدیران استانی و شهرستانی به جمع بندی مسائل و مشکلات منطقه می پردازد و تصمیمات لازم را برای حل مسائل و توسعه برخی حوزه ها در قالب مصوبات سفر اتخاذ می نماید.

در این سفرها، معاونین استاندار، مدیران ستادی استانداری و نیمی از مدیران عضو شورای اداری استان با توجه به ماموریت ها و وظایف ذاتی دستگاه متبوع، با دستور مقام عالی دولت در استان به روستاها و شهرهای منطقه سفر می کنند، و از نزدیک مسائل را مورد ارزیابی و دسته بندی قرار می دهند و با ارایه گزارش های مدیران در جلسه شورای اداری، مصوبات سفر تنظیم و از سوی استاندار مازندران برای توسعه شهرستان و رفع موانع بخش های مختلف به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.

این در حالی است که تیمی از نمایندگان استاندار پیش از سفر نماینده عالی دولت در استان به شهرستان ها، با حضور در منطقه؛ مجموعه مسائل و مشکلات شهرستان را در حوزه های مختلف شناسایی و طی گزارش مبسوطی؛ جمع بندی خود را از مسائل، مشکلات و ظرفیت های شهرستان جهت استحضار استاندار ارایه می نمایند.

بازدید مسئول پیگیری های ویژه استاندار از فریدونکنار
 

در این راستا چنانکه پیش از سفرهای شهرستانی استاندار مازندران به شهرستان های نکا و گلوگاه نیز؛ مسائل این دو شهرستان مورد ارزیابی و شناسایی قرار گرفت، سجاد خسروانیان، مشاور اجرایی استاندار و حسین شاه‌پری، بازرس و مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار مازندران با همراهی کوروش ابراهیم نژاد گرجی، فرماندار شهرستان فریدونکنار و برخی مدیران شهرستانی برای شناسایی، دسته بندی و تدوین مسائل و مشکلات و توانمندی ها و ظرفیت های توسعه ای شهرستان، مشکلات مردمی، اجتماعی، فرهنگی، ورزشی، واحدهای تولیدی و صنعتی، برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های درحال احداث عمرانی، شهری و روستایی؛ 18 ساعت بصورت مستمر از بخش های مختلف یادشده در سطح شهرستان فریدونکنار بازدید کردند.

خسروانیان و شاه پری همچنین ضمن برگزاری نشست های تخصصی با فرماندار، کارشناسان و متخصصان بخش های مختلف، با مردم منطقه نیز در جهت احصاء مسائل و مشکلات جامعه دیدار چهره به چهره داشته اند.

مسکن فرهنگیان، محل دپوی زباله شهرداری فریدونکنار، نهر شیرا (مرزفریدونکنار و سرخرود)، کمربندی شرقی، تقاطع غیرهمسطح ‌ولیعصر(پل کمربندی)، ساختمان در حال ساخت مجتمع فرهنگی نیایش، سد پلاستیکی رودخانه مرکزی شهر(باریکرود)، سالن کشتی و سالن بوکس، بازارچه و بازار روز شهر، ساختمان پارکینگ طبقاتی شهرداری، محله شهرک اسدی ولیعصر، پایه ها و ستون های پل مرکزی، خیابان جنب رودخانه پشت پاساژ قائم، پاساژ قائم، شرکت مجد الکتریک، شرکت اندیشه،مجتمع مسکونی خزرشهر، مرزبانی خزرشهر، بندر فریدونکنار، جنگل اوجاکله، مزار شهدای گمنام و شهید مدافع حرم علی عابدینی در روستای فرم، روستای جزین، روستای منقارپی، منطقه کاردگرمحله شهر آستانه سرا، روستای ازباران و در ساعات پایانی شب بازدید از بازار ماهی فروشان فریدونکنار و ... از جمله موضوعاتی بود که در سفر خسروانیان، مشاور اجرایی استاندار و شاه‌پری، بازرس و مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار مازندران به فریدونکنار مورد بازدید، بررسی قرار گرفت و مشکلات و مسائل آن شناسایی و مدون شد.

شایان ذکر است که حاصل ارزیابی خسروانیان و شاه پری طی نشستی برای استحضار استاندار و برنامه ریزی های لازم با حضور معاونین استاندار، فرماندار شهرستان و مدیران دستگاه ها برای انجام سفر شهرستانی به فریدونکنار به سمع و نظر مقام عالی دولت در مازندران می رسد.. 

خبر: مصطفی آسمانی

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار