وقتی بستگان مرد جوان با عجله خود را به خانه او در روستای «المشیر» حدفاصل قائمشهر و ساری رساندند او را درحالی یافتند که بشدت از درد به خود می‌پیچید
کد خبر: ۱۰۴۸۶۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۳ 04 June 2022

چندی پیش عروس جوانی در حالی که خود را نگران و مضطرب نشان می‌داد در تماس تلفنی با بستگان شوهرش ادعا کرد او دچار دلپیچه‌های وحشتناکی شده و نیاز دارد به بیمارستان منتقل شود 

به گزارش منیبان؛ وقتی بستگان مرد جوان با عجله خود را به خانه او در روستای «المشیر» حدفاصل قائمشهر و ساری رساندند او را درحالی یافتند که بشدت از درد به خود می‌پیچید.

آنان او را سوار بر خودرو کرده و به بیمارستان امام خمینی(ره) ساری انتقال دادند. در آنجا تیمی از پزشکان اقدامات درمان و نجات او را آغاز کردند اما به‌رغم تلاش‌های انجام گرفته مرد جوان روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد و در آغوش مرگ جای گرفت.

با توجه به اینکه قربانی حادثه در گذشته به دفعات مختلف دچار بیماری درد شکم شده بود، اعضای خانواده‌اش درخواست کردند تا کالبد شکافی از او انجام نشده و اجازه دفن‌اش صادر شود. جسد مرد جوان که «حمید رضا» نام داشت و 42 ساله بود، طی مراسم باشکوهی از سوی خانواده‌اش به روستای المشیر منتقل و به خاک سپرده شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار