کد خبر: ۱۰۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۸ 04 March 2015
رمانده پلیس‌راه مازندران با تاکید بر ضرورت همراه داشتن زنجیر چرخ برای رانندگان، گفت: در حال حاضر در محورهای مواصلاتی مازندران شاهد بارش برف هستیم.
جعفر محمدنژاد دقایقی قبل در گفت‌وگو با فارس با اشاره به بارش برف سنگین در محور هراز ، اظهار کرد: در محورهای گدوک سوادکوه و ولی‌آباد کندوان شاهد بارش خفیف برف هستیم.

وی درباره وضعیت ترافیک در محورهای مازندران، گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیک در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

فرمانده پلیس‌راه مازندران با تاکید بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی به‌ویژه زنجیر چرخ و همراه داشتن لوازم گرمایشی و مواد غذایی برای رانندگان، اظهار داشت: زنجیر چرخ توسط ماموران پلیس‌راه کنترل می‌شود در صورت نداشتن زنجیر چرخ از تردد خودرو جلوگیری می‌شود.

محمدنژاد خاطرنشان کرد: با توجه به لغزنده بودن جاده‌ها و بارش‌برف و باران در محورهای کوهستانی مازندران رانندگان رعایت سرعت مطمئنه را در دستور کار داشته باشند و با این کار سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی یادآور شد: با توجه به بارش برف در محورهای مازندران رانندگان در صورت لزوم مسافرت کنند، در غیراین صورت از سفر خودداری کنند.

فرمانده پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌ 2182934 با پیش‌شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931213001454#sthash.l3mGG9ps.dpuf
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار