برای تحقق این اقدام مهم زیربنایی و هدفمند باید در مکان‌های مناسب زمین خریداری و مشاغل تولیدیٰ، خدماتی و صنفی تجمیع و از شهر‌ها خارج شوند
کد خبر: ۱۰۵۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱ 18 July 2022

مدیرکل صنعت، معدن وتجارت مازندران امروزدر نشست اعضای هیات مدیره شهرک صنعتی وصنفی بنکداران شهرستان آمل گفت: 

با پیشنهاد چندین مکان برای راه اندازی شهرک صنعتی وصنفی بازیافت درشهرستان جویبار وبرنامه سفر استاندارومدیران دستگاه‌های اجرایی مازندران پیش رو به این شهرستان، مقدمات اجرایی این طرح مهم صنعتی وخدماتی فراهم می‌شود.
مجید فانی افزود: ایجاد شهرک‌های صنفی با هدف ساماندهی صنوف مزاحم مدیریت شهری و تجمیع آن‌ها در یک مکان مشخص برنامه اولویت دار اداره کل صمت در مازندران است.
فانی با اشاره به اینکه دوشهرک تخصصی صنفی بنکداران وپایانه صادراتی برنج، سال‌های گذشته درشهرستان آمل به عنوان پایلوت کشوری در راستای مصوبه هیات وزیران برای ساماندهی وتجمیع صنوف دریک مکان مشخص راه اندازی شده بود، تصریح کرد، فرایند اجرا تا تکمیل وهمچنین مدیریت وفعالیت این دو شهرک به عنوان الگوی برخی استان‌های کشور برای راه اندازی دردیگرمناطق شده است.
وی با بیان اینکه، اکنون متقاضیانی برای ایجاد شهرک صنفی وصنعتی تخصصی در شهر‌های ساری، بابل وقائمشهر اعلام آمادگی کردند که فرایند اداری وقانونی برای راه اندازی آن‌ها در دست بررسی است، خاطرنشان کرد:

برای تحقق این اقدام مهم زیربنایی و هدفمند باید در مکان‌های مناسب زمین خریداری و مشاغل تولیدیٰ، خدماتی و صنفی تجمیع و از شهر‌ها خارج شوند.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار