رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان از بازدید بیش از 4 هزار گردشگر از کوشک باغ زرشک همزمان با برگزاری دومین رویداد گردشگری نیمرخ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۱ 27 July 2022

علیرضا مساح رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: به دنبال تجربه خوب بازدید شاه نشین پل خواجو در اولین رویداد گردشگری نیمرخ و استقبال گسترده شهروندان، دومین رویداد نیمرخ با محوریت بازدید از کوشک باغ زرشک به عنوان یکی دیگر از گنجینه‌های کمتر دیده شده اصفهان برنامه ریزی شد.

وی افزود: این بنای تاریخی از 25 تیرماه لغایت 3 مردادماه، از ساعت 17 الی 23 میزبان شهروندان بود و بیش از 4 هزار گردشگر در طول این مدت از کوشک باغ زرشک بازدید کردند.

رئیس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: همچنین در این رویداد میزبان گروه‌های فرهنگی و گردشگری مختلفی بودیم که مجموعه مدیران آژانس‌های مسافرتی اصفهان و شبکه‌های رسانه‌ای از جمله آنان بودند.

گفتنی است، کوشک باغ زرشک ساختمان اداری کارخانه صنایع پشم بوده که به عنوان کارخانه ریسندگی و بافندگی شناخته می‌شود و تزئینات داخلی فاخری را در در خود جای داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار