اگرچه برخی از اصولگرایان نگران بازگشت دوباره او به امور اجرایی سیاست هستند، اما به نظر می‌رسد با توجه به اینکه لاریجانی یک شخصیت کلیدی میان اصولگرایان و اعتدالیون است و حذف او نیز به سادگی امکان‌پذیر نیست
کد خبر: ۱۰۶۷۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷ 12 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، خبرها از بازگشت بی سروصدای علی لاریجانی به عالم سیاست حکایت می‌کند. براساس اخبار رسیده به «دنیای‌اقتصاد» این روزها لاریجانی اگرچه به‌صورت آشکار به سیاست نمی‌پردازد، اما به‌عنوان یکی از بازوهای مشورتی کشور در یکی از طبقات ساختمان هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوا، جلسات مشورتی و کارشناسی باچهره‌های ارشد سیاسی برگزار می‌کند.
همین دو روز پیش بود که یک بار دیگر نام او برای نشستن در یکی از کرسی‌های مهم سیاسی ایران مطرح شد. شایعه‌ای که از انتصاب علی لاریجانی به عنوان رئیس هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوا خبر می‌داد. دفتر علی لاریجانی در واکنشی دو پهلو اعلام کرد که این خبر را نفیا و اثباتا نه تایید و نه تکذیب می‌کند.
اگرچه برخی از اصولگرایان نگران بازگشت دوباره او به امور اجرایی سیاست هستند، اما به نظر می‌رسد با توجه به اینکه لاریجانی یک شخصیت کلیدی میان اصولگرایان و اعتدالیون است و حذف او نیز به سادگی امکان‌پذیر نیست، حالا باید نگران فعالیت پشت صحنه او به عنوان یک مشاور برجسته باشند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار