جلسه کمیته تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان ایلام:
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: حمایت از انجام پروژه های تحقیقاتی، با موضوعات مورد نیاز صنعت آب و فاضلاب استان همواره مورد حمایت این شرکت می باشد.
کد خبر: ۱۰۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 06 October 2015
رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: حمایت از انجام پروژه های تحقیقاتی، با موضوعات مورد نیاز صنعت آب و فاضلاب استان همواره مورد حمایت این شرکت می باشد و برغم محدودیت های مالی موجود اقدامات و حمایت های خوبی در این حوزه صورت گرفته است.

به گزارش تابناک ایلام به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در جلسه کمیته تحقیقات شرکت آب و فاضلاب استان ایلام که با حضور مدیر عامل، کارشناسان کمیته تحقیقات شرکت و برخی پژوهشگران استان در سالن جلسات  برگزار شد مهندس بیرنوندی  ضمن اشاره به اهمیت و ارزش تحقیقات، افزود؛ تحقیقات محور توسعه پایدار در هر جامعه و کشوری است  که در استان ما نیز می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات مبتلا به صنعت استان باشد.

وی با بیان اینکه  در تأیید پروژه های تحقیقاتی به اصل نوآوری، استفاده از فناوری های نو با توجه به ظرفیتها و پتانسیل های داخلی توجه خواهد شد افزود: طرح ها مورد تایید باید بتوانند پاسخگوی مشکلات مبتلا به صنعت آب و فاضلاب باشند.

مدیر عامل آبفای استان خواستار حضور جدی تر دانشجویان و پژوهشگران، و همچنین تعامل بیشتر این کمیته با دانشگاه در امر تحقیقات مرتبط با نیاز های صنعت آب و فاضلاب شد.

گفتنی است در این جلسه به بررسی سه عنوان پایان نامه تحصیلی در مقطع کارشناسی ارشد و همچنین بررسی یک عنوان کتاب مرتبط به صنعت آب و فاضلاب پرداخته شد و  پژوهشگران طرح های خود را ارائه و اعضاء کمیته تحقیقات نیز به بحث وتبادل نظر در رابطه با آنها پرداختند./پ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار