محل شهادت سرگرد پاسدار شهید نورالدین جنگجو و طلبه بسیجی شهید هادی عرفانی نیا در معراج شهدای مدافع انقلاب اسلامی واقع در کوی امام سجاد بی رم گلباران شد.
کد خبر: ۱۰۷۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۳ 20 October 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: محل شهادت سرگرد پاسدار شهید نورالدین جنگجو و طلبه بسیجی شهید هادی عرفانی نیا در معراج شهدای مدافع انقلاب اسلامی واقع در کوی امام سجاد بی رم گلباران شد.

برادر شهید جنگجو در این مراسم گفت: راه شهدا ادامه دارد و خون پاک این شهیدان تداوم بخش را شهدای جنگ تحمیلی است.

حجت السلام عباس جنگجو گفت: دغدغه فکری این دو شهید والامقام کمک به مستمندان و نیازمندان بود و همیشه در حال آماده باش کامل بودند.

او گفت: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون پاک هزاران شهید است، که هزاران شهید جنگجو و عرفانی نیا را تربیت کرده که در این مسیر ثابت قدم هستند.

برادر شهید جنگجو به ابعاد شخصیتی این دو شهید مدافع امنیت پرداخت و گفت: مدیریت جهادی، پیرو خط ولایت فقیه بودن، و خود را وقف مردم کردن عمده‌ترین شاخصه‌های این دو شهید عزیز است.

در این اجتماع بزرگ مردمی، اهالی بی رم ضمن تبریک و تسلیت به خانواده شهیدان جنگجو و عرفانی نیا برخورد قاطع با اخلالگران نظم و امنیت اجتماعی و همچنین پیدا شدن عاملان این حمله تروریستی را از مسؤلین مرتبط خواستار شدند.

در این آئین معنوی مردم بی رم با شعار‌های کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، لبیک یا مهدی و… دسیسه‌های دشمنان زبون، را محکوم کرده و عهد و پیمان خود را با خون پاک شهیدان بستند.

شهید نورالدین جنگجو، و هادی عرفانی نیا جمعه بیست و دوم مهرماه ۱۴۰۱ در خیابان امام سجاد (ع) شهر بی رم لارستان، توسط راکب و ترک نشین ناشناس یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک در حین شعار نویسی توسط ۲ مأمور تعقیب می‌شوند که متهمان با شلیک سلاح گرم سروان نورالدین جنگجو ۳۸ ساله جمعی سپاه پاسداران را از ناحیه سر و طلبه بسیجی هادی عرفانی نیا ۳۵ ساله را از ناحیه سینه مورد اصابت گلوله قرار دادند که هر ۲ نفر به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار