مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جهت تجهیز و تعمیر ساختمان های اداری ارشاد اسلامی اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۰۷۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ 31 October 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ علی هوشمند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از تخصیص ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال جهت تجهیز و تعمیر ساختمان های اداری خبر داد. 

وی افزود: ۲۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال جهت تعمیر، تجهیز مراکز و مجتمع های فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی در شهرستان های مختلف این استان اختصاص یافته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام بیان کرد: ۴ میلیارد ریال برای تقویت و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری دره شهر و ۱۰ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز مجتمع فرهنگی هنری ارشاد اسلامی مهران اختصاص یافته است.

هوشمند گفت: اعتبار اختصاص یافته به این مرکز در شهرستان مهران در سال گذشته یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال بوده است.

وی از برنامه ریزی این اداره کل برای اجرای برنامه های نشاط آور در سطح استان خبر داد و گفت: این برنامه ها در مناسبت های مختلف با محورهایی نظیر پیشگیری از آسیب های اجتماعی و جوانی جمعیت در مناطق مختلف به ویژه مناطق حاشیه و آسیب پذیر استان برگزار می شود.

هوشمند با بیان این که مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد اسلامی ایلام یکی از مراکز مهم مورد استفاده هنرمندان و اقشار مختلف مردم است بیان کرد: به همین منظور ۱۱ میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و تجهیز این مجتمع فرهنگی هنری و ۵۰ میلیارد ریال برای توسعه و تجهیز زیر ساخت های فرهنگی و هنری استان اختصاص یافته است./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار