قند کاترین با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و بالاتر از نماینده مشهد در رده نهم قرار گرفتند، قند کاترین در هفته سیزدهم بیستم آبان ماه میزبان فولاد زرند ایرانیان است.
کد خبر: ۱۰۷۵۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۲ 04 November 2022

به گزارش تابناک مازندران ، تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت با ۵ گل از سد تیم گهرزمین سیرجان گذشت و به جایگاه ششم لیگ برتر فوتسال کشور صعود کرد.

بر اساس این گزارش ، در هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، زندی بتن کلاردشت با نتیجه پرگل ۵ بر ۳ از سد تیم گهرزمین سیرجان گذشت.

دبل سامان قزوینی‌پور و علی اسماعیلی موجب شد تا شاگردان مهرداد لطفی جنگ دارا و ندار را در سالن شهدای چالوس با پیروزی پشت سر بگذارند.

زندی بتن در این دیدار تنها با ۶ بازیکن به مصاف تیم متمول گهر زمین رفت، ولی در پایان سزاوارانه ۳ امتیاز را از آن خود کرد.

کلاردشتی‌ها حالا با ۱۶ امتیاز تا رتبه ششم در جدول رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور بالا رفتند.

همچنین، تیم قند کاترین آمل رده دهمی دیگر نماینده استان مازندران هم امروز جمعه ۱۳ ابان ماه میهمان فرش ارا مشهد بود.

رقابت این دو تیم از آن جهت اهمیت داشت که نماینده مشهد در جایگاه نهم و قند کاترین آمل هم در جایگاه دهم جدول به فاصله اختلاف یک امتیاز قرار دارند.

در این دیدار پر از هیجان ابتدا تیم فرش آرا در نیمه اول با برتری یک گل به رختکن رفت و اما در نیمه دوم این تیم قند کاترین آمل بود که موفق به برتری در این میدان شد و در نهایت با نتیجه ۴ بر ۳ به برتری رسید.

رحمان سارانی، مسعود محمدی، امیر خون جهان و مهدی دهقان‌نژاد زنندگان گل‌های تیم آملی بودند.

قند کاترین با این پیروزی ۱۴ امتیازی شد و بالاتر از نماینده مشهد در رده نهم قرار گرفت.

قند کاترین در هفته سیزدهم بیستم آبان ماه میزبان فولاد زرند ایرانیان است.

زندی بتن کلاردشت دیگر نماینده استان هم دیروز با ۵ گل از سد تیم گهرزمین سیرجان گذشت و به جایگاه ششم لیگ برتر فوتسال کشور صعود کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار