کد خبر: ۱۰۸۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸ 09 October 2015

فرمانده انتظامي استان ايلام با تأکيد بر لزوم همراهي و مشارکت مردم با پليس براي تحقق امنيت اجتماعي پايدار گفت: توسعه جامعه در سايه امنيت ، معنا پيدا مي کند.

به گزارش تابناک ایلام،سردار "علي دولتي" در جمع نمازگزاران مسجد ابوالفضل شهر ايلام، گفت:امروز نيروي انتظامي از جايگاه ويژه اي در بين مردم برخوردار است که اين امر به واسطه مردمي بودن و کارآمدي اين نيرو است.

وي، با اشاره به اينکه هوشمندي و اشراف بر فعاليت باندهاي تبهکارانه از ويژگي هاي پليس در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است ، گفت:عليرغم ويژگي هاي مزبور، وجود روحيه انقلابي و اسلامي در سازمان ناجا، در صورتي که حمايت هاي مردم از پليس وجود نداشته باشد حتي يک ماموريت به سرانجام نخواهد رسيد.

فرمانده انتظامي استان ايلام تصريح کرد: امنيت اجتماعي پايدار بدون مشارکت مردم مطلقا امکان پذير نيست.

سردار دولتي ادامه داد: در سايه وجود امنيت، مردم مي توانند به کسب و کار برسند و شاهد توسعه پايدار در همه زمينه ها باشيم.

اين مقام مسئول، اعتماد مردم را مهمترين سرمايه اجتماعي عنوان کرد و گفت: اين اعتماد ضامن اقتدار پليس در جامعه است.

وي با بيان اينکه استفاده از ظرفيت بسيج يکي از اولويت هاي پليس براي مقابله با جرايم و ناهنجاري هاي اجتماعي است، گفت: نيروي انتظامي طي سال هاي اخير از اين ظرفيت به خوبي استفاده کرده است.

فرمانده انتظامي استان ايلام، وضعيت امنيتي استان را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: اين امنيت موجب شده تا هر ساله ميليون ها زائر از سراسر کشور، پايانه مرزي مهران را براي زيارت عتبات عاليات در ايام محرم و اربعين انتخاب کنند.

وي با اشاره به تمهيدات پليس براي ايام اربعين،بيان داشت: تمام دستگاهها به همراه مردم استان بايد براي استقبال از زائران حسيني دست به دست هم بدهند و نمايشي زيبا از ولايت مداري و مشارکت را همانند سال گذشته و بهتر از آن در معرض ديد همگان قرار دهند.

گفتني است ،در پايان اين برنامه جلسه پرسش و پاسخ سردار دولتي و نمازگزاران مسجد ابوالفضل محله جانبازان شهر ايلام برگزار شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار