کد خبر: ۱۰۸۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳ 30 December 2022

شجاعت و تدبیر دو ویژگی برجسته سردار پرافتخار شهید حاج قاسم سلیمانی بودشجاعت و تدبیر دو ویژگی برجسته سردار پرافتخار شهید حاج قاسم سلیمانی بودشجاعت و تدبیر دو ویژگی برجسته سردار پرافتخار شهید حاج قاسم سلیمانی بودشجاعت و تدبیر دو ویژگی برجسته سردار پرافتخار شهید حاج قاسم سلیمانی بود

فرماندار رضوانشهر در همایش پیاده روی خانوادگی این شهرستان که با شعار "پهلوان جان فدا" به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان برگزار شد، به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در تبیین خصایص سپهبد شهید سلیمانی، شجاعت و تدبیر را دو ویژگی برجسته او برشمردند . و افزود: سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی شجاعت و تدبیرش را برای خدا خرج میکرد و اهل تظاهر و ریا نبود که ما نیز باید برای دستیابی به این ویژگی بسیار مهم یعنی اخلاص، بایستی تلاش و تمرین کنیم.

به گزارش خبرگزاری تابناک از رضوانشهر، امروز جمعه نهم دی مهندس سید نادر صفوی میرمحله در در همایش پیاده روی خانوادگی این شهرستان که با شعار "پهلوان جان فدا" به مناسبت سومین سالگرد شهادت سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان از جلوی سپاه ناحیه به سمت شهدای گمنام رضوانشهر برگزار شد، با حضور در مزار شهدای گمنام به آرمان شهیدان ادای احترام نمود و با اشاره به یوم الله نهم دی گفت: مردم استان گیلان و شهرستان رضوانشهر یک روز جلوتر هشتم دی حماسه ای ماندگار خلق کردند و آن ولایتمداری خود را نسبت به نظام و انقلاب و مقام معظم رهبری نشان دادند که این نشان از بصیرت مردم گیلان بود.

وی افزود: یوم الله 9 دی نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمانهای انقلاب ایستاده اند و با صدای رسا اعلام کردند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد در برابرتمام دنیای آنها خواهند ایستاد و این روز در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز بصیرت تبدیل به یوم الله و ماندگار گردید.

فرماندار رضوانشهر گفت: در فتنة سال 88 تعدادی از خواص مردود، که در انتخابات ریاست جمهوری شکست خورده بودند، طغیان کردند؛ همه چیز و همه کس را متهم نمودند و حتی حاضر شدند با دشمنان قسم خورده نظام همسو و همراه شوند و به طور مستقیم از بیگانگان خط بگیرند و به نسخه های آن عمل کنند و تا حد براندازی نظام پیش روند و کشور را به اغتشاش بکشانند، دیگه نمیدانند که این نظام با خون هزاران شهید و ایثار و ایستادگی مردم و هزاران سردار سلیمانی ها بدست آمده است. همانطوری که مقام معظم رهبری فرمودند؛ با شهادت شهید سلیمانی انقلاب و نظام ما قوی شد.

نماینده عالی دولت مردمی در شهرستان به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در تبیین خصایص سپهبد شهید سلیمانی، شجاعت و تدبیر را دو ویژگی برجسته او برشمردند . و افزود: سردار پرافتخار حاج قاسم سلیمانی شجاعت و تدبیرش را برای خدا خرج میکرد و اهل تظاهر و ریا نبود که ما نیز باید برای دستیابی به این ویژگی بسیار مهم یعنی اخلاص، بایستی تلاش و تمرین کنیم.

مهندس صفوی بیان داشت: شهید سلیمانی نماد شجاعت و عقلانیت بود. کارهای او در عین حالی که شهامت و ایستادگی و مقاومت داشت، از تدبیر هم برخوردار بود.

وی افزود: ما بایستی به جوانان این توصیه را داشته باشیم که شهید سلیمانی انسان بن بست شکن بود و شما جوانان هم نباید تا مانعی بر سر راهتان قرار میگیرد نا امید شوید، او در پیش روی خود هیچ مانعی را به رسمیت نمی شناخت با توکل به خدا و با اعتماد به نفس همه موانع را رفع میکرد.

فرماندار رضوانشهر گفت: پیام شهید سلیمانی برای همه ما مسئولین آن است که باید در این مسیر برای خدمت به مردم، گره گشایی از مشکلات زندگی مردم و پیشبرد اهداف بلند انقلاب اسلامی، هیچ مانعی را به رسمیت نشناسیم و با فرهنگ )ما میتوانیم ( با تمام قوت و قدرت کارها را پیش ببریم و اول رضایت خدا و دوم شاد کردن دل مردم را پیشه کنیم.

همچنین سرهنگ پاسدار جهانبخش عزیزی فرمانده سپاه ناحیه نیز در این همایش با گرامیداشت دهه بصیرت و یوم الله نهم دی و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر اجرای برنامه های فرهنگی در شهرستان تاکید کرد و افزود: دشمنان نظام و آمریکا که از حضور حاج قاسم در هراس بودند نمی دانستند که شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث تقویت نظام و انقلاب و خروج آنان از منطقه خواهد شد.

در پایان 8 نفر از قهرمانان ملی و آسیایی در رشته های مختلف ورزشی تجلیل بعمل آمد و همچنین به قید قرعه هدایایی نفیسی از جمله دوچرخه و کارت هدیه به 40 نفر از شرکت کنندگان اهدا شد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار