ملاک شناسایی، تشخیص و توزیع نهاده‌های دامی بین دامداران هویت گذاری و پلاک کوبی دام‌هاست، افزود: دامداران برای خدمات رسانی بهتر، دام‌های خود را هویت دار و کد یکتای دامداری دریافت کنند تا بتوانند از نهاده‌های دامی دولتی استفاده کنند
کد خبر: ۱۰۸۵۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۷ 05 January 2023
به گزارش تابناک مازندران ، مدیر جهاد کشاورزی تنکابن از توزیع 645 تن نهاده یارانه دار به دامداران این شهرستان خبر داد.

 عبداله غلامپور از توزیع 645 تن نهاده یارانه دار دام و طیور به ارزش 20 میلیارد و 19 میلیون ریال به دامداران شهرستان تنکابن خبر داد.

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تنکابن ادامه داد: این مقدار نهاده شامل 326 تن سبوس، 6.8 تن سویا و 313 تن کنسانتره بود که بین دامداران تنکابنی توزیع شد.

 

غلامپور با بیان اینکه ملاک شناسایی، تشخیص و توزیع نهاده‌های دامی بین دامداران هویت گذاری و پلاک کوبی دام‌هاست، افزود: دامداران برای خدمات رسانی بهتر، دام‌های خود را هویت دار و کد یکتای دامداری دریافت کنند تا بتوانند از نهاده‌های دامی دولتی استفاده کنند.

 

این مسوول با بیان اینکه استفاده از کنسانتره و مکمل در خوراک دام و طیور در روند پرورش دام و طیور تاثیر بسزایی دارد و باعث می شود بیشترین بازدهی در دامداری ها و مرغداری ها وجود داشته باشد، افزود: بهبود شیر تولید شده، افزایش چربی شیر، بهبود گوشت دام، بهبود عملکرد تولید مثل، تامین اسید آمینه برای طیور، تامین مواد معدنی ضروری برای رشد بدن و تامین ویتامین ها از مزیت های استفاده از مکمل در جیره غذایی دام و طیور است.

 

وی با بیان اینکه نهاده های دامی از طریق پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی مازندران تامین و با نظارت مستمر کارشناسان بهبود تولیدات دامی این مدیریت توزیع شد، گفت: یک هزار و 723 واحد دامی در این شهرستان وجود دارد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار