مدیرکل آموزش و پرورش فارس در نشست صمیمی با نمایندگانی منتخب از ۵هزار گروه جهادی فعال در استان گفت: گروه‌های جهادی مأموریت دارند که اندیشه و روحیه جهادی را در جامعه و مدرسه حاکم کنند.
کد خبر: ۱۰۹۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹ 19 February 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: محمد خلیل عسکری در نشست صمیمی با نمایندگانی منتخب از ۵هزار گروه جهادی فعال در استان گفت: گروه‌های جهادی مأموریت دارند که اندیشه و روحیه جهادی را در جامعه و مدرسه حاکم کنند.

رئیس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس گفت: تعریف مأموریت‌های مشترک و تهیه شناسنامه گروه‌های جهادی تربیتی از اولویت‌های اصلی این قرارگاه است.
عسکری بر آشنا سازی مدیران و معلمان و کادر آموزشی مدارس سراسر استان فارس با ظرفیت‌های گروه‌های جهادی تاکید کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش فارس همچنین از برگزاری نشست جهادگران تربیتی استان در کنار مرقد مطهر سردارشهید حاج قاسم سلیمانی در کرمان در آینده نزدیک خبر داد.
رئیس قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر آموزش و پرورش فارس افزود: نشست‌های مشترک با گروه‌های جهادی باید تا کاهش و رفع موانع و مشکلات اموزش و پرورش استان تداوم یابد.
عسکری وجود تفاهم نامه‌های بین آموزش و پرورش فارس با شهرداری شیراز و اداره کل ورزش و جوانان استان را بستری مناسب برای تعریف پروژه‌های چندجانبه تربیتی دانست که گروه‌های جهادی می‌توانند مجری و تسهیلگر این پروژه‌ها باشند.
در این دیدار حجه الاسلام عمران حقیقی از گروه جهادی محلات ١۴گانه، خانم بانیان از گروه جهادی شهدای رهپویان وصال، مصطفی دوکوهکی از گروه جهادی شهدای قصر قمشه، محمد شریفی از گروه جهادی انصارالحیدر، زینب زارع از گروه جهادی جرعه وصال، سعید مستقیمی از گروه جهادی شهید علم الهدی به نمایندگی از پنج هزار گروه جهادی فعال در استان فارس حضور داشتند.
بیان چالش‌ها و مشکلات گروه‌های جهادی و ارائه راهکار‌های خود برای تقویت حضور مردم در عرصه تعلیم و تربیت و ارتقاء سطح همکاری‌های گروه‌های جهادی با مدارس استان از جمله مواردی بود که نمایندگان گروه‌های جهادی فعال در استان فارس در این جلسه به آن پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار