رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی گفت: هیات فنی عربستانی در سفر به مشهد به واسطه جدیت در آغاز به کار فعالیت کنسولی کشورش در این شهر به دنبال استقرار موقت سرکنسول خود در یکی از هتلهای مشهد است.
کد خبر: ۱۱۰۰۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱ 15 April 2023

به گزارش تابناک رضوی، محمد بهشتی منفرد با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به این که ساختمان کنسولگری عربستان در مشهد هفت سال متروکه و خالی بوده است و با توجه به جدیت طرفین برای اجرای توافقات و راه اندازی هر چه سریعتر فعالیت های کنسولی این تصمیم از سوی هیات فنی عربستانی که اکنون در مشهد هستند اتخاذ شده است.

وی ادامه داد: با توجه به عزم طرفین برای آغاز به کار سفیران و سرکنسول ها هم اکنون هیات عربستانی در مشهد مشغول بازدید از هتل های مختلف این شهر است تا مکانی را برای استقرار موقت سرکنسول این کشور در مشهد فراهم کنند.

رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در خراسان رضوی گفت: مذاکرات میان هیات فنی عربستانی با مسوولان وزارت امور خارجه در مشهد طی روزهای آینده برای راه اندازی هر چه سریعتر فعالیت های کنسولی در این شهر ادامه دارد.

هیات فنی عربستان سعودی به ریاست «ناصر بن عوض آل غنوم» در ادامه سفر به جمهوری اسلامی ایران روز گذشته (۲۵ فروردین) برای بازدید از سرکنسولگری عربستان در مشهد و بررسی نحوه بازگشایی آن وارد مشهد شد و در فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد این شهر مورد اسقبال محمد بهشتی منفرد رییس دفتر نمایندگی شمال و شرق وزارت امور خارجه قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار