مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: طرح بیمه آتش‌سوزی یک ساله منازل در ازای دریافت پسماند خشک تمدید شد.
کد خبر: ۱۱۰۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳ 15 April 2023

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: شهروندان می‌توانند با ارائه ۲۵ کیلوگرم انواع پسماند همچون اقلام بازیافتی، پوست میوه خشک، تفاله چای و قهوه خشک شده به ایستگاه‌های بازیافت در نقاط مختلف شهر از این بیمه بهره‌مند شوند.
غلامرضا ساکتی با اشاره به اینکه این طرح از ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ برای نخستین بار در اصفهان اجرا شد گفت: در این طرح شهروندان در قبال تحویل انواع پسماندها، از طرح‌های تشویقی از جمله بیمه آتش سوزی منزل بهره مند می‌شدند که این طرح با استقبال شهروندان روبرو شد.
وی با بیان اینکه در این طرح انواع بیمه همچون حوادث، گردشگری، آتش‌سوزی یکساله و سرقت ارائه شد گفت: به علت استقبال شهروندان از بیمه آتش سوزی یک ساله منزل، این نوع بیمه تمدید و تا پایان سال در مراکز دریافت پسماند اجرا می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان از اجرای طرح بیمه مشاغل در آینده نزدیک از سوی این سازمان هم خبرداد و گفت: برخی از مشاغل همچون میوه فروشی‌ها، لبنیات فروشی‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها نسبت به سایر مشاغل پسماند بیشتری تولید می‌کنند که برای جمع آوری این پسماند‌ها طرح بیمه مشاغل اجرا می‌شود که جزییات این طرح اعلام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار