رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی گفت: ۶۴ کارآفرین با بهرمندی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه شمالی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به خودکفایی رسیدند.
کد خبر: ۱۱۰۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴ 12 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، محمد‌حسن مرادی اظهار داشت : ۶۴ کارآفرین با بهرمندی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سوادکوه شمالی در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ به خودکفایی رسیدند.

وی عنوان کرد: با توجه به این که مهمترین رسالت کمیته امداد ، توانمندسازی جامعه هدف این نهاد است افزود : در سال گذشته ۲۱۰ فرصت شغلی با اعتباری به مبلغ ۱۸ میلیارد و پانصد میلیون تومان ایجاد گردید ، که کمیته امداد شهرستان سوادکوه شمالی از نظر ایجاد شغل دستگاه برتر شهرستان شده است .

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی بیان داشت: از اعتبار یاد شده معرفی شدگان در زمینه پرورش و نگهداری گاو شیری ، گوسفند ، زنبورداری ، پرورش قارچ و انواع کسب و کار خدماتی ، صنایع گردشگری ، خانه مسافر و رشته های صنفی وابسته به خودرو از جمله مکانیکی ، تعویض روغن ، صافکاری ، کارواش خودرو بهره مند گردیدند.

مرادی با اشاره به بیانات رهبری که فرمودند، امروز کشور ما تشنه فعالیت اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال برای جوانان و سرمایه گذاری مطمئن است ، گفت : با توجه به خودکفا شدن ۶۴ نفر از کارآفرینان این نهاد انقلابی ، هم اکنون تمرکز ما در سال جاری علاوه بر ایجاد شغل ، حفظ و پایداری شغل های ایجاد شده می باشد.

وی در پایان یادآور شد: در سوادکوه شمالی ۲۱۹۸ نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار