مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان
مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از پایش روزانه و مداوم میزان مصرف برق مشترکان استان در فصل گرم سال خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۰۰۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸ 13 June 2023

به گزارش خبرنگار تابناک گیلان ؛ محمد تقی مهدی زاده گفت : طرح پایش هوشمند میزان مصرف برق مشترکان گیلانی برای شناسایی پرمصرف‌ها و خوش مصرف‌ها از ابتدای خرداد در استان آغاز شده و تا پایان شهریور ادامه دارد.

وی با اشاره به رصد ساعتی و روزانه مصرف انرژی برق در مرکز پایش شرکت توزیع برق گیلان، افزود: در صورت مشخص شدن محدوده مصرف بالای برق، ابتدا به مشترک اخطار داده شده و در صورت تکرار شدن برق این مشترک قطع خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان گفت: بر اساس ابلاغ شرکت توانیر ، گیلان در منطقه گرمسیری ۴ قرار دارد و الگوی مصرف برق خانگی در این استان در ماه‌های گرم سال (۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور) تا ۴۰۰ کیلووات ساعت در ماه و برای ماه‌های عادی یا غیر گرم سال، تا ۲۰۰ کیلووات ساعت تعیین شده است.

آقای محمدتقی مهدی زاده افزود : اگر مشترکان برق بتوانند در ماه‌های گرم سال مصرف خود را در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته کاهش داده و به ۵۰ درصد الگوی مصرف برسانند، به ازای هر کیلووات ساعت کاهش مصرف، ۲ هزار تومان از دولت پاداش دریافت می‌کنند.

وی با توصیه به مشترکان گیلانی برای تنظیم دمای وسایل سرمایشی خود بر روی دمای آسایش ۲۴ تا ۲۶ درجه ، از شهروندان گیلانی خواست در ساعات اوج مصرف ۱۱ تا ۱۷ و ۱۸ تا ۲۲ از وسایل برقی پرمصرف خودداری کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار