مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان
کد خبر: ۱۱۱۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۶ 19 June 2023

به گزارش تابناک گیلان محمدتقی مهدی زاده در این باره گفت: با پایش دقیق و رصد هوشمند مصرف برق ادارات، ۱۴۰ اداره و سازمان در گیلان، الگوی صحیح مصرف برق را رعایت نکردند و برایشان اخطار قطع برق صادر شد.

وی افزود: اگر ادارات و سازمان‌های اخطار گرفته الگوی صحیح مصرف برق را رعایت نکنند، در مرحله نخست برق آن‌ها قطع و در صورت تکرار، در مرحله بعدی اسامی نهاد‌های متخلف از رسانه‌ها اعلام می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت مستمر و جدی گروه‌های نظارت برق ادارات، افزود: نهاد‌ها و سازمان‌ها می‌بایست در ساعت‌های اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیر اداری ۶۰ درصد نسبت به پارسال در مصرف برق صرفه جویی کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق، تغییر ساعت کار ادارات و رعایت الگوی صحیح مصرف را برای گذر از تابستان امسال تاثیر گذار دانست و گفت: لازم است ادارات با استفاده بهینه از روش‌های جایگزین، کاهش مصرف برق سیستم‌های سرمایشی در ساعات اوج بار را جدی بگیرند.

مهدی زاده تاکید کرد: با اجرای برنامه‌های گذر از پیک تابستانه و کنترل پذیر کردن مشترکین از راه دور، پرمصرف‌ها محدود می‌شوند که این کار به پایداری شبکه و قطع نشدن برق سایرین به ویژه مشترکین خانگی کمک می‌کند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار