رئیس کمیته امداد عباس آباد گفت: ۱۱۰ کارآفرین با بهرمندی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عباس آباد در خرداد ماه ۱۴۰۲ به خودکفایی رسیدند.
کد خبر: ۱۱۱۰۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ 19 June 2023

به گزارش تابناک مازندران، یزدان شریفی اظهار داشت: ۱۱۰ کارآفرین با بهرمندی از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان عباس آباد در خرداد ماه ۱۴۰۲ به خودکفایی رسیدند.

 

خودکفایی ۱۱۰ کارآفرین با بهره‌مندی از خدمات کمیته امداد در عباس آباد  
 

وی تشریح کرد: با توجه به این که مهمترین رسالت کمیته امداد ، توانمندسازی جامعه هدف این نهاد است افزود: در سال گذشته ۲۴۲ فرصت شغلی با اعتباری به مبلغ ۲۰ میلیارد و ششصد و نود میلیون تومان ایجاد گردید.

رئیس کمیته امداد شهرستان عباس‌آباد بیان داشت: از اعتبار یاد شده معرفی شدگان در زمینه پرورش و نگهداری گاو شیری ، گوسفند ، زنبورداری ، گلخانه ، پرورش قارچ و انواع کسب و کار خدماتی ، صنایع گردشگری ، خانه مسافر و رشته های صنفی وابسته به خودرو از جمله مکانیکی ، تعویض روغن ، صافکاری ، کارواش خودرو و... بهره مند شدند.

شریفی گفت: این تسهیلات به هر نوع کسب و کار شامل کشاورزی، صنفی و یا صنعتی و ... باشد، تعلق می‌گیرد و امسال ۵۰ درصد از تسهیلات را نیز می‌توان به سایر افراد غیر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) اعطا کرد.

وی در پایان یادآور شد: در عباس آباد ۲۶۰۰ نفر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که از خدمات این نهاد بهره‌مند می شوند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار