روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب اعلام کرد: حادثه آتش‌سوزی روز چهارشنبه هیچگونه اختلال یا توقفی در فرآیندهای تولید و توزیع این مجموعه صنعتی در اصفهان ایجاد نکرده است.
کد خبر: ۱۱۱۲۷۶۳
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۴ 29 June 2023

ساعت ۱۳:۴۰ دقیقه بعدازظهر چهارشنبه هفتم تیر جاری در انبار عمومی قطعه شماره پنج شرکت "حایر پلاست" از زیر مجموعه‌های گروه صنعتی انتخاب، آتش سوزی بوقوع پیوست.

در اطلاعیه روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب آمده است: ظهر روز چهارشنبه هفتم تیر یکی از سوله‌های انبارهای فرعی این مجموعه، دچار حریق شد که با تلاش تیم‌های مختلف آتش‌نشان، این حادثه مهار شد و از گسترش آن جلوگیری به‌عمل آمد.

در این اطلاعیه با اشاره به اینکه بدلیل وجود پلاستیک و پوشش سقف، دود زیادی در محل حادثه منتشر و موجب نگرانی شد، آمده است: این حادثه هیچگونه خسارت جانی در پی نداشت و دلایل و میزان خسارات مادی آن تحت بررسی است.
همچنین بر اساس اعلام گروه صنعتی انتخاب، همه خطوط تولیدی این مجموعه کماکان با ظرفیت کامل، فعال است.

گروه صنعتی "انتخاب" با داشتن ۶ کارخانه تولیدی به مثابه بزرگترین مجموعه سازنده لوازم خانگی کشور و برخوردار از بِرندهایی نظیر "اسنوا" بعنوان برند ملی لوازم خانگی در شهرک صنعتی مورچه خورت در ۴۵ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.
گروه صنعتی انتخاب در ابتدا با نام " اسنوا" و بعنوان یکی از شرکت‌های تولیدکننده لوازم خانگی کشور در سال ۱۳۸۴ تاسیس شد.
این کارخانه در فضایی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع فعالیت می‌کند.
شرکت انتخاب در ابتدا در زمینه تولید اجاق گاز و کولر آبی فعالیت داشت اما اکنون تولید آن به محصولاتی همچون ماشین لباسشویی، تلویزیون و ماشین ظرفشویی نیز گسترش یافته است.
حدود ۵۰ درصد از قطعات بکار رفته در ساخت محصولات این کارخانه، تولید ایران است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار