سنندج در تکاپوی کسب عنوان اکوشهر
عملیات احداث پارک 4 هکتاری در اسلام آباد سنندج آغاز شد
کد خبر: ۱۱۱۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۹ 01 July 2023

به گزارش تابناک کردستان، استاندار کردستان سال‌جاری را سال اتفاقات بسیار مثبت و به نتجه رسیدن پروژه‌های کلان عمرانی در جای جای کردستان عنوان کرده است.

زارعی‌کوشا پیش‌تر از نگاه گره‌گشایی شهرداری و اعضای شورا و رویکرد مثبت آنان به پروژه‌ها و خدمت به شهروندان تقدیر کرده است .

شهردار سنندج از آغاز عملیات احداث پارک 4 هکتاری در اسلام آباد خبرداد و گفت: این پارک تفریحی ورزشی شامل پارکینگ، زمین فوتبال، زمین والیبال،مسیردوچرخه سواری، ست‌ بازی کودکان، نشیمن‌گاه خانواده، پیاده راه و ...است.

سید انور رشیدی عصر امروز در بازدید استاندار و اصحاب رسانه از پروژه عملیات احداث پارک 4 هکتاری در اسلام‌آباد اظهار داشت: این پارک تفریحی شامل پارکینگ، زمین فوتبال، زمین والیبال، ست‌ بازی کودکان، نشیمن‌گاه خانواده، پیاده راه و ...است.

به گفته شهردار سنندج، پارک 4 هکتاری اسلام آباد در قالب 5 سکو طراحی که سکوی نخست آن شامل پارکینگ به صورت خطی و سکوی دوم فضای سبز و نشیمنگاه برای خانوادگی است.

رشیدی با بیان اینکه براساس طراحی صورت گرفته سکوی سوم این پارک شامل ست بازی کودکان، پیاده راه و نشیمن‌گاه است، اذعان کرد: در ضلع غربی پارک ست ورزشی و زمین فوتبال و زمین والیبال احداث می‌شود.

وی عنوان کرد: قسمت جنوب غربی پارک نیز به صورت مسیردوچرخه سواری درون پارکی تدوین و اجرا می‌شود.

شهردار سنندج با بیان اینکه در میدان ورودی که بخش‌بندی پارک در آن انجام می‌گیرد آب نمای زیبایی طراحی و اجرا می‌شود، گفت: نگهبانی و سرویس بهداشتی در ضلع غربی پارک احداث خواهد شد.

رشیدی با تاکید براینکه تمام تلاش ما عملیاتی و اجرای کامل این پروژه قبل از پایان سال‌جاری است، گفت: اجرای این دست پروژه‌های رفاهی تفریحی در مناطق کم برخوردار نقش مهمی در ارتقای رضایتمندی شهروندان و امیدآفرینی در جامعه دارد.
وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز و ایجاد پارک‌های بزرگ مقیاس برای بهره‌مندی شهروندان در دستور کار شهرداری قرار دارد، عنوان کرد: دیدگاه اعضای شورای شهر ایجاد و توسعه فضاهای سبز با تاکید بر ثروت‌آفرینی و سرمایه‌گذاری انجام شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار