یادواره 13 ستاره آسمانی
با حضور دکتر رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان یادواره 13 ستاره آسمانی گردان محمدرسول الله (ص) برگزار شد
کد خبر: ۱۱۱۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰ 03 July 2023

گلزار شهدای دیواندره توسط معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گلباران شد.

به گزارش تابناک کردستان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتاعی استاندار کردستان صبح روز یکشنبه ۱۱ تیرماه در سفر یک روزه با حضور در گلزار شهدای دیواندره و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، ضمن قرائت فاتحه با آرمان‌های والای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدا تجدید میثاق کرد.


آیین معنوی و یادواره 13 ستاره آسمانی گردان محمد رسول الله (ص) كه در منطقه تنگی سر كامیاران به شهادت رسیدند با حضور دکتر مهدی رمضانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ، فرماندار، فرمانده سپاه،فرماندهان نظامی ، خانواده های معزز شهدا ، مسئولین روز یکشنبه یازدهم تیر در  سالن ارشاد شهرستان #دیواندره برگزار گردید.

گردان ضربت محمدرسول الله (ص) شهرستان دیواندره متشكل از پیشمرگان كُرد مسلمان به منظور مقابله و پاكسازی منطقه از وجود ضد انقلاب، 11 تیر ماه سال 1367 در منطقه تنگی سر از توابع شهرستان كامیاران با گروه های تروریستی درگیر شدند كه در این درگیری 13 نفر از اعضای این گردان به درجه رفیع شهادت نایل آمدند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان ؛ یاد و خاطره شهدا همواره سرمایه ای است که باید در برپایی و احیای آن جامعه دینی و فرهنگی ما کوشا باشد.بهترین فرصت برای انتقال فرهنگ ایثار  و شهادت است ،امنیت و آسایش كشور به بركت رشادت های شهدا و ایثارگران حاصل شده و همه ما باید قدردان آن باشیم.

دکتر رمضانی اظهار داشت: وظیفه داریم با حمایت از خانواده های شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دین خود را به شهدا ادا كنیم.

وی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بیمه شدن جامعه در مقابل هجمه های فرهنگی دشمنان می شود و برگزاری یادواره های شهدا فرصت مناسبی برای ترویج این فرهنگ است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با بیان اینكه شهرستان دیواندره در دوران دفاع مقدس‌ شهدای گرانقدری تقدیم نظام اسلامی كرده است، یادآور شد: با گرامیداشت یاد شهدا راه و سیره آنها را در دفاع از آرمان های انقلاب ادامه دهیم.

دکتر مهدی رمضانی اضافه كرد: به تعبیر رهبر معظم انقلاب كردستان سرزمین مقدس و مجاهدت های خاموش است و به همین علت است كه شهدا در خاطرات شان آورده اند نباید بی وضو در این سرزمین راه بروید.

در این مراسم، سخنرانان در فضیلت مقام شهید و شهادت مطالبی را ایراد نمودند و در پایان از خانواده های معزز شهدا تجلیل بعمل آمد.

دیدار معاون سیاسی استاندار کردستان با خانواده شهدا و ایثارگران

دکتر رمضانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان در سفر به شهرستان دیواندره  با خانواده شهیدان فایق و رشید سبحانی دیدار نمود.

در این دیدار،  شهسواری مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان ، سید طاهر حسینی فرماندار شهرستان دیواندره ، سرهنک پاسدار صفی زاده فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان ، رئیس بنیاد شهید شهرستان و بخشداران  مرکز، کرفتو وسارال دکتر رمضانی را همراهی می نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار