معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از نمایه (Index) شدن نشریه علمی پژوهشی International Journal of Nutrition Sciences با نام اختصاری IJNS متعلق به این دانشگاه، در پایگاه Scopus؛ بزرگترین پایگاه استنادی جهان، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۱۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰ 16 July 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما:دکتر محمدهاشم هاشم پور گفت: IJNS دوازدهمین نشریه از مجموعه نشریات علمی پژوهشی این دانشگاه است که در پایگاه SCOPUS نمایه می‌شود.

او همچنین درخصوص نشریه علمی پژوهشی IJNS توضیح داد: این نشریه که همه زمینه‌های موضوعی علوم تغذیه را پوشش می‌دهد، به صورت فصلنامه و به زبان انگلیسی منتشر می‌شود و دسترسی رایگان به مقالات آن در وبگاه نشریه به نشانی https://ijns.sums.ac.ir/ فراهم است.

این مقام مسوول در دانشگاه افزود: بهبود کیفیت و ارتقای نمایه شدن نشریات علمی پژوهشی دانشگاه، یکی از رویکرد‌های گروه نشریات و کتب مدیریت اطلاع رسانی و منابع علمی این معاونت است و این موفقیت با پیگیری ‏های انجام شده، انجام ارزیابی ‏های فنی، ارسال درخواست به پایگاه Scopus توسط دفتر گروه نشریات و کتب دانشگاه و همکاری دست اندرکاران این نشریه به دست آمده است.

دکتر هاشم پور اظهار امیدواری کرد که این موضوع سبب ارتقای کیفی روزافزون نشریه و افزایش اعتبار علمی دانشگاه در سطح بین ‏المللی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار