دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه حفاظت و ایمنی طی روزهای ۱۰ تا ۱۳ مردادماه با تاکید بر نیاز شهرهای امروز به یک سیستم نظام مند مدیریت شهری برای سامان دهی فعالیت عناصر مختلف شهری برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۱۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴ 31 July 2023

در این سه عنوان نمایشگاهی بیش از ۹۰ شرکت فعال در حوزه‌های مدیریت شهری، مبلمان و طراحی شهری، بازیافت و پسماند، حمل و نقل و ترانزیت کالا و تولید کنندگان و تامین کنندگان تجهیزات ایمنی، حفاظت و ایمنی به عنوان مشارکت کننده حضور دارند.

با توجه به برگزاری جلسات هم‌اندیشی و تخصصی برنامه‌ریزی هرچه بهتر این نمایشگاه ها، کارگاه های آموزشی با موضوعات اصول و مبانی مدیریت خدمات شهری با رویکرد خدمات حمل و نقل،  مبلمان شهری و خدمات ایمنی در حاشیه برگزاری نمایشگاه، برپا خواهد شد.

رویکرد این سه عنوان نمایشگاهی براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شده و با توجه به گسترش کلان‌شهرها و نیازهای خدماتی مورد نیاز شهروندان در حوزه شهری و صنایع مرتبط با آن و همچنین ارتقاء کیفیت زندگی مردم در دوران توسعه شهرنشینی، برگزاری چنین نمایشگاههایی میتواند به ارتباط بیش از پیش صنعت، خدمات شهری و زندگی مردم، سازمان‌ها و دستگاه‌های ارایه کننده خدمات شهری و راهکاری نوین در مدیریت شهری و حمل و نقل را بهبود ببخشد.

دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری، ششمین نمایشگاه حمل و نقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه تخصصی تجهیزات ایمنی و امنیت از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ مردادماه در ساعت بازدید ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان میزبان کارشناسان حوزه مدیریت شهری، حمل و نقل و حفاظت، ایمنی و عموم مردم علاقه مند به حوزه های خدمات شهری خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار