رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین در این دوره است.
کد خبر: ۱۱۱۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۳ 11 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، علی فرمانی عصر امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان قزوین که به مناسبت «روز خبرنگار» توسط شورا و شهرداری قزوین در تالار شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: رسانه‌ها به عنوان چشمان تیزبین جامعه می‌توانند با رصد نقاط ضعف شهرداری و شورای اسلامی شهر قزوین و نقد منصفانه و متعهدانه عملکرد مدیریت شهری به تصمیم گیری درست مدیران کمک کنند.

وی افزود: خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولان می‌توانند با شناسایی مشکلات سطح جامعه و انعکاس مطالبات مردم به مدیران در گره گشایی امور نقش بسزایی ایفا کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: شورای اسلامی شهر قزوین یک اتاق شیشه‌ای است و همه جلسات پارلمان محلی به جز موارد محدود علنی است تا خبرنگاران در آن حضور یافته و در جریان نحوه بررسی نامه‌ها و مصوبات قرار بگیرند.

فرمانی خاطرنشان کرد: ارتباط تنگاتنگ مسوولان با فعالان رسانه موجب می‌شود تا خدمات بهتر و مطلوب تری به شهروندان ارائه دهیم.

وی اضافه کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام از اولویت‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری قزوین در این دوره است.

این مسوول خاطرنشان کرد: در حال حاضر بخشی از این طرح‌ها افتتاح شده است و تعداد دیگری نیز در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.

برچسب ها: قزوین ، مدیریت شهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار