امام جمعه نی‌ریز به رزمایش هفته قبل ارتش اشاره کرد و گفت: «شاید در اخبار شنیده باشید که آمریکا ناوهایش را به منطقه آورده است. اما نباید ترسید و باید محکم‌تر شویم. این کار برای دلگرمی دوستانشان در منطقه است. رزمایش ما هم پاسخ خوبی بود که آمادگی‌مان را نشان داد. کوچکترین حرکتی بخواهند انجام دهند، ناوهای میلیاردی‌شان در منطقه از بین می‌رود و پشیمان می‌شوند. البته خودشان هم می‌دانند و حرکتی نخواهند کرد.»
کد خبر: ۱۱۱۹۸۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷ 12 August 2023

تابناک فارس به نقل از هورگان: حجت‌الاسلام ‌والمسلمین سید‌محمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۰ اَمرداد، به بازدید روز جمعه خود از کشتارگاه نی‌ریز اشاره کرد و اظهار داشت: «چندین بار از کشتارگاه بازدید کرده‌ام. قبلاً مشکلات فراوانی داشته و مردم ناراحتند. اما الان کارهایی انجام شده که جای تشکر و قدردانی دارد. مسئولان پای کار آمده‌اند و دیگر بگومگوهای رسانه‌ای فایده ندارد و مشکل مردم را حل نمی‌کند. فرماندار می‌تواند جلسه دیگری بگذارد تا هماهنگی برای سرعت بخشیدن به کار انجام شود.»

خطیب جمعه نی‌ریز به روز حمایت از صنایع کوچک اشاره کرد و گفت: «صنایع کوچک در رشد تولید و مهار تورم اثر دارند. دولت باید به آن توجه کند و تسهیلات ارزان و امکانات خوبی در اختیار تولید‌کنندگان قرار دهد تا صادرات افزایش یابد.»

وی افزود: «بعضی جوان‌ها به دفتر کار من می‌آیند و می‌گویند کار نداریم. بزرگترها باید فرزندانشان را در این وادی قرار دهند که به سازمان فنی‌حرفه‌ای بروند و در بازوهایشان کار و مهارت باشد. آنجا مهارتهای مختلفی وجود دارد که می‌توانند به وسیله آن، گلیم خود را از آب بیرون بکشند. حتماً که نباید کار اداری باشد. دولت امکان استخدام همه را ندارد. فنی حرفه‌ای شهرستان هم باید تبلیغ بیشتری روی آموزشهای رایگانشان انجام دهند و والدین نیز فرزندانشان را به این کار ترغیب کنند.»

وی به رزمایش هفته قبل ارتش اشاره کرد و گفت: «شاید در اخبار شنیده باشید که آمریکا ناوهایش را به منطقه آورده است. اما نباید ترسید و باید محکم‌تر شویم. این کار برای دلگرمی دوستانشان در منطقه است. رزمایش ما هم پاسخ خوبی بود که آمادگی‌مان را نشان داد. کوچکترین حرکتی بخواهند انجام دهند، ناوهای میلیاردی‌شان در منطقه از بین می‌رود و پشیمان می‌شوند. البته خودشان هم می‌دانند و حرکتی نخواهند کرد.»

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار