با حضور مدیر کل کمیته امداد مازندران همزمان با ۲۲ مرداد ماه روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، شورای راهبری مراکز نیکوکاری در سه منطقه شرق، غرب و مرکز مازندران تشکیل شد.
کد خبر: ۱۱۲۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ 14 August 2023

به گزارش تابناک مازندران، با حضور میثم معافی همزمان با ۲۲ مرداد ماه روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، شورای راهبری مراکز نیکوکاری در سه منطقه شرق، غرب و مرکز مازندران تشکیل شد.

 

در روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، شورای راهبری منطقه‌ای در غرب مازندران کلید خورد  

وی در اولین شورای منطقه‌ای مراکز نیکوکاری که در غرب استان برگزار شد، اظهار داشت: تشکیلات شبکه احسان و نیکوکاری ۴ لایه دارد که اولین لایه آن شهرستانی است شامل؛ تمام مراکز نیکوکاری شهرستان‌ها است که یک نماینده به لایه شماره دو، شورای منطقه‌ای معرفی می‌کنند.

مدیر کل کمیته امداد مازندران در ادامه افزود: لایه منطقه ای، متشکل از نمایندگان کلیه شهرستان های غرب، شرق و شهرستان‌های میانی استان است.

معافی با اشاره به لایه سوم این تشکیلات که شورای منطقه‌ای است گفت: شورای راهبری منطقه ای در(غرب، شرق و مرکز)، هر کدام یک نماینده به شورای راهبری استانی معرفی میکنند.

وی گفت: لایه چهارم، شورای راهبری استانی مراکز نیکوکاری است که از نمایندگان مراکز نیکوکاری شاخص و فعال استان مازندران تشکیل شده است‌.

مدیر کل کمیته امداد مازندران بیان داشت: شورای راهبری مراکز نیکوکاری شهرستانی هر ماه، شورای راهبری منطقه‌ای هر دوماه یکبار و شورای راهبری استانی هر سه ماه یکبار تشکیل جلسه خواهند داد.

معافی بیان داشت: ارتباط بیشتر مراکز نیکوکاری با یکدیگر و آشنایی با فعالیت‌های دیگر مراکز، از موازی‌کاری جلوگیری می‌شود و ارائه خدمات به مددجویان بهتر خواهد شد.

خاطرنشان می شود: ۳۷۰ مرکز نیکوکاری در شهرها و ۱۰۵ مرکز نیکوکاری در روستاهای استان ایجاد شد که از مجموع مراکز نیکوکاری در استان ۱۰۳ مرکز به صورت تخصصی به خدمت‌رسانی مشغول هستند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار