رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: تا زمانی که نگرش و نگاه به حوزه سرمایه گذاری در شهرداری قزوین اصلاح نشود هیچ اتفاقی در جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه های سرمایه گذاری در شهر نخواهد افتاد.
کد خبر: ۱۱۲۰۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ 17 August 2023

به گزارش تابناک قزوین و به نقل از خبرگزاری فارس، قاسم اللهیاری در جلسه علنی شورا و در جریان بررسی لایحه تهیه و تدوین اطلس جامع سرمایه گذاری مدیریت شهری، اظهار کرد: یکی از چالش‌هایی که در حوزه سرمایه گذاری در شهر قزوین داریم عدم نگرش صحیح به این حوزه است لذا اگر نگرش سرمایه گذاری وجود داشته باشد بدون اطلس هم موفق خواهیم بود.

وی افزود: به عنوان نمونه زمانی که سرمایه گذار برای احداث هتل پنج ستاره در منطقه نمونه گردشگری مراجعه می‌کند و با ترفند‌های مختلف از جمله دریافت سهم شهرداری و یا موانع دیگر وی را از سرمایه گذاری فراری می‌دهیم نباید انتظار داشته باشیم اتفاقات خوبی در این حوزه رقم بخورد چرا که بیشتر دنبال سهم خواهی و منفعت بردن از پروژه‌ها هستیم تا اینکه به دنبال منفعت برای شهر باشیم.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین بر لزوم تغییر نگرش مدیران در حوزه سرمایه گذاری در شهر و استان قزوین تاکید کرد و گفت: سنگ اندازی جلوی پای سرمایه گذاران باعث می‌شود تا آنان سرمایه‌های خود را به سایر شهر‌ها ببرند چرا که مسوولین آن استان‌ها برای سرمایه گذاران فرش قرمز پهن کرده و از فرودگاه به استقبال شان می‌آیند و به اهمیت توجه به وجود سرمایه گذار پی برده اند.

به گفته این عضو شورای اسلامی شهر قزوین، این رفتار‌ها و سنگ اندازی‌ها باعث شده تا طی سال‌های اخیر نتوانیم هیچ پروژه سرمایه گذاری را در شهر تعریف کنیم و در حوزه سرمایه گذاری مهم‌تر از تهیه اطلس تغییر نگاه و نگرش به حوزه سرمایه گذاری است.

برچسب ها: قزوین ، سرمایه گذاری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار