مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان قزوین گفت: ششمین نمایشگاه «توانمندی های صنایع کوچک» با رویکرد چاپ و بسته بندی از 31 مردادماه تا 3 شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی قزوین برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰ 20 August 2023

به گزارش تابناک قزوین، رضا صفاری در گفتگویی در قزوین اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته صنایع کوچک ششمین نمایشگاه «توانمندی‌های صنایع کوچک» با رویکرد چاپ و بسته بندی و در قالب اولین نمایشگاه تخصصی چاپ و بسته بندی، تبلیغات و برند سازی از ۳۱ مردادماه لغایت ۳ شهریورماه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی قزوین برگزار می‌شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های مناسب اقتصادی که در عرصه صنعت بسته‌بندی وجود دارد، افزود: صنعت بسته‌بندی با آمیزه‌ای از درآمدزایی و تخصص، قابلیت مناسبی در توسعه فعالیت‌های بخش خصوصی دارد و گذشته از آن می‌توان در این صنعت از ظرفیت‌های استان قزوین نیز استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین تصریح کرد: ۵۰ مشارکت کننده جهت ارائه تولیدات، محصولات و فناوری‌های حوزه بسته بندی و تبلیغات و برند سازی در این نمایشگاه حضور دارند.

صفاری همچنین از برگزاری هشت کارگاه تخصصی آموزشی و همایش در حوزه‌های بسته بندی، برندسازی، تبلیغات، شیرینی و باقلوای قزوین در طول برپایی این نمایشگاه خبر داد.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین ، صنایع کوچک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار