نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: پروژه امامزاده حسین‌(ع) از جمله پروژه‌های اولویت‌دار استان قزوین به شمار می‌رود که باید اعتبارات مورد نیاز آن تامین شود.
کد خبر: ۱۱۲۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶ 15 October 2015
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، داود محمدی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح تقاطع غیر همسطع نخبگان قزوین که با حضور جمعی از مسئولان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: آنچه امروز مهم‌تر از افتتاح پروژه‌های شهر قزوین بوده تغییر نگرشی است که در حوزه مدیریت شهری اتفاق افتاده است.

وی با تاکید به این نکته که مدیریت شهری قزوین نگرش خود را نسبت به اجرای پروژه‌های شهر قزوین تغییر داده است، افزود: پیش از این مسئولان مدیریت شهری قزوین یک نگاه عادی در مورد اجرای پروژه‌های شهری داشته‌اند که امروزه این دیدگاه به برنامه‌ریزی عالی در مورد اجرای پروژه‌ها تغییر کرده است.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: شهرداری قزوین باید به فکر تولید منابع جدید و خلق سرمایه برای پیشبرد اهداف مدیرت شهری باشد که در این راستا نیز برنامه‌های مطلوبی را برنامه‌ریزی و اجرایی کرده است.

وی از جمله اقدامات موثر شهرداری قزوین در اجرای پروژه‌های شهری به جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی اشار کرد و گفت: از جمله برنامه‌های قابل تقدیر شهرداری قزوین می‌توان به جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی اشاره کرد.

محمدی تقاطع غیر هم‌سطح قزوین را پروژه‌های موفق قزوین دانست و گفت: این پروژه جاذبه‌های بسیاری را در ورودی شهر قزوین به وجود آورده است که می‌تواند سبب رونق صنعت گردشگری شود.

وی از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار شهر قزوین به پروژه ساماندهی امامزاده حسین(ع) اشاره کرد و از مسئولان خواستار شد تا اعتبارات مورد نیاز را در این مورد تخصیص دهد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار