مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان از برگزاری همایش گردشگری روستایی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۱۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۹ 21 August 2023

به گزارش تابناک لرستان و به نقل از مهر، عطا حسن‌پور امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: باتوجه‌به ظرفیت‌های گردشگری در سطح روستا‌ها به‌زودی همایش گردشگری روستایی در استان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: به‌منظور توسعه روزافزون گردشگری به‌ویژه گردشگری روستایی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین انواع گردشگری، این همایش در شهریورماه سال جاری در استان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان با بیان اینکه این همایش با محوریت روستا‌های هدف گردشگری و فعالان گردشگری در بخش خصوصی برگزار می‌شود، افزود: توسعه گردشگری روستایی با درنظرگرفتن ظرفیت‌های طبیعی، فرهنگی و تاریخی استان می‌تواند نقش مؤثری در رفع مشکلاتی مانند بیکاری، پایین‌بودن سطح درآمد سرانه روستاییان داشته باشد.

حسن‌پور، ادامه داد: گردشگری روستایی یکی از محبوب‌ترین انواع گردشگری در نیا به شمار می‌رود تا آنجا که بسیاری از متخصصان حوزه گردشگری معتقدند روستا‌ها در آینده به یکی از مهم‌ترین مقاصد گردشگران تبدیل خواهند شد.

وی با بیان اینکه توسعه بخش‌های مختلف گردشگری بر اساس پتانسیل‌های استان همواره در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: ازآنجاکه استان لرستان با در اختیار داشتن مناطق روستایی و فضا‌های طبیعی بکر، پتانسیل گسترش گردشگری روستایی را دارد، همایش گردشگری روستایی باهدف توسعه این صنعت در روستا‌ها برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار