مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: طی دو سال گذشته یک هزار و ۸۱۳ سری جهیزیه با استفاده از کمک های مردمی و منابع داخلی کمیته امداد، تهیه شده و به نیازمندان و محرومان اهداء شده است.
کد خبر: ۱۱۲۳۹۲۸
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸ 31 August 2023

به گزارش تابناک قزوین، ناصر ظاهری اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان اهداء می‌کند تا مشکلات پیش روی آن‌ها را برای داشتن زندگی عزتمندانه رفع کند.

وی ادامه داد: یکی از این کمک‌ها تسهیل در روند ازدواج فرزندان مددجویان است که برای این امر به دخترخانم‌های تحت حمایت جهیزیه و به آقا پسر‌های تحت حمایت هدیه ازدواج اعطاء می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: طی دو سال گذشته یک هزار و ۸۱۳ سری جهیزیه با استفاده از کمک‌های مردمی و منابع داخلی کمیته امداد، تهیه شده و به نیازمندان و محرومان اهداء شده است.

این مسوول افزود: مددجویان در آستانه ازدواج می‌توانند از خدمات مشاوره این نهاد بهره مند می‌شوند که با افتتاح کلینیک مشاوره خانواده رز این خدمت افزایش یافته است و مددجویان بیشتری می‌توانند از این خدمت بهره‌مند شوند.

ظاهری تصریح کرد: خدمت مشاوره تنها برای ازدواج نبوده و در همه مسائل لازم که مددجویان مراجعه می‌کنند، امکان ارائه مشاوره وجود دارد تا بتوانند با دریافت راهنمایی برای تصمیم موثر و شایسته‌تر در زندگی خویش اقدام کنند.

وی در پایان یادآور شد: عموم مردم نیکوکار می‌توانند از طریق مراجعه حضوری و یا شماره گیری کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* برای کمک به نیازمندان و محرومان اقدام کنند.
منبع/فارس

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار