سرپرست اداره منابع‌طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر گفت: تعداد ۶۰ عدد چوب‌ جنگلی قطع شده و بریده شده قاچاق در حوزه روستای «کوهمیان» آزادشهر کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳ 11 September 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از خبرگزاری فارس، بهزاد نجفی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهارکرد: با اقدام به موقع نیرو‌های حفاظتی منابع طبیعی شهرستان آزادشهر، چوب جنگلی قاچاق در حوزه «کوهمیان» این شهرستان در کمتر از ۲۴ ساعت کشف و ضبط شد.

وی تصریح‌کرد: با هوشیاری نیرو‌ها و فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان و پیگیری و رصد حراست اداره منابع طبیعی، و همچنین حضور به موقع سرجنگلبانی و نیرو‌های حفاظتی چوب قاچاق جنگلی در حوزه کوهمیان در یکی از معادن شهرستان کشف و محموله قاچاق ضبط شد.

سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان آزادشهر خاطرنشان‌کرد: این محموله شامل ۶۰ عدد چوب جنگلی قاچاق قطع شده از نوع درخت «خرمندی» به طول ۱/۵ تا ۲/۲۰ متر و قطر ۱۰ تا ۲۵ سانتی‌متر است.

وی ادامه داد: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی به صورت شبانه‌روزی در عرصه‌های ملی حضور داشته و با همکاری دستگاه قضایی و انتظامی با متجاوزان و مخربان عرصه‌های ملی برخورد قاطع خواهند کرد.

نجفی گفت: شهروندان و دوستداران طبیعت در صورت مشاهده هرگونه تخریب در اراضی ملی و قاچاق فرآورده‌های جنگلی مراتب را به شماره تلفن‌های رایگان ۱۵۰۴و ۱۳۹ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار