عضو شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تصویب خرید هفت هزار سنگ لحد از یکی از پیمانکاران برای آرامستان گرگان به قیمت تقریبی یک میلیارد تومان در پارلمان شهری بازخورد خوبی بین شهروندان نخواهد داشت.
کد خبر: ۱۱۲۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶ 11 September 2023

به گزارش تابناک گلستان و به نقل از فارس، صفرعلی پایین محلی اظهارکرد: در یکصد و پنجاه و هفتمین جلسه رسمی و علنی پارلمان شهری گرگان، اعضای شورای اسلامی به لایحه ارسالی شهرداری مبنی بر خرید هفت هزار سنگ لحد و چهار هزار بلوک سیمانی برای آرامستان این شهر رای مثبت دادند.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان ادامه داد: براساس این مصوبه مقرر است که حدود یک میلیارد تومان برای خرید سنگ لحد برای قبور آرامستان امامزاده عبدالله (ع) گرگان تهیه و در فرایند خاکسپاری اموات مورد استفاده قرار گیرد.

پایین محلی ادامه داد: طبق پیوست‌های این لایحه، هر قطعه سنگ لحد حدود ۱۳۵ هزار تومان توسط شهرداری گرگان خریداری می‌شود.

وی گفت: بسیاری از شهرداری‌های شهر‌های کوچک چنین اقلام ساده‌ای را در کارگاه‌ها تولید می‌کند و این موارد را به پیمانکار واگذار نمی‌کنند.

این عضو شورای شهر اسلامی گرگان گفت: شهرداری گرگان با بیش از دو هزار پرسنل و صد‌ها مهندس عمران و برخورداری از چندین کارگاه‌های عمرانی باید خودکفا باشد؛ ناتوانی در تولید و برون‌سپاری تهیه سنگ لحد به پیمانکار به هیچ وجه قابل قبول نیست.

گفتنی است؛ شهر حدود ۳۵۰ هزار نفری گرگان ۹ عضو شورای شهر دارد که طی یک سال اخیر سه تن از اعضای دوره ششم آن به دلیل تخلفات مالی و همچنین نام‌نویسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی جای خود را به اعضای علی البدل داده‌اند.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار