فرماندار اردبیل از اجرای بیش از 150 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان اردبیل خبر داد.
کد خبر: ۱۱۲۶۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ 13 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل، سید محمد اعتماد اعجازی شامگاه امروز در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای والامقام وهفته دفاع مقدس اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از ۱۵۰ برنامه درشهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه رزمی فرهنگی دفاع مقدس هم در اردییل برگزار می‌شود و رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان در این نمایشگاه تداعی می‌شود.

فرماندار اردبیل بیان کرد: دیدار وتجلیل از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و غبارروبی مزار شهدا و برگزاری نشست‌های روشنفکری و رژه نیرو‌های مسلح از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است و فضاسازی شهر هم با محوریت دفاع مقدس انجام می‌شود.

اعتماد اعجازی از برگزاری مسابقات ورزشی بامحوریت هفته دفاع مقدس درشهرستان اردبیل خبرداد و گفت:همایش پیاده‌روی هم دراین هفته برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: یکی از اولویت‌های اساسی دربرنامه‌های هفته دفاع مقدس تبیین و انتقال فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان به نسل امروزی به ویژه نوجوانان وجوانان ودانشجویان است که باید در این راستا با رویکرد‌ها و برنامه‌های جدید و تاثیرگذار این امر محقق شود.
منبع/فارس

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار