محمود صفری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح با اولویت مناطق محروم، جمعیت، کاربری عمومی و فضای سبز و آموزشی و نیز با رویکرد فنی و مبارزه با فساد تهیه و تدوین شده است.
کد خبر: ۱۱۲۶۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷ 15 September 2023

به گزارش تابناک اردبیل، وی ادامه داد: شهرداری اردبیل ۷۰ هزار میلیارد ریال پروژه مشارکتی در دست اجرا دارد که در سال‌های آینده درآمد پایدار شهری را تضمین خواهد کرد

صفری اضافه کرد: پل بسیج با هفت هزار میلیارد ریال اعتبار به عنوان بزرگترین پروژه مدیریت شهری شمال‌غرب کشور به‌طول هشت کیلومتر با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی افزود: اجرای این پروژه ضمن تکمیل کمربندی دوم اردبیل نقشی مهم در کاهش ترافیک مرکز شهر خواهد داشت.

صفری همچنین با اشاره به احداث پارک‌های مختلف در نقاط مختلف شهر با هدف توسعه فضای سبز گفت: احداث و تحویل پارک ۳هکتاری شهدای بعثت، احداث پارک ۶ هکتاری شهدای میراشرف و پارک چهار هکتاری خانواده شورابیل از جمله اقدامات است.

شهردار اردبیل با اشاره به افتتاح مرکز کنترل ترافیک شهر اردبیل طی سال گذشته، افزود: با تصویب شورای اسلامی شهر اردبیل ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و تقویت اتاق کنترل ترافیک در نظر گرفته شد، ضمن اینکه با هدف کاهش ترافیک در هسته مرکزی شهر پارک حاشیه‌ای اجرا می‌شود.

صفری همچنین از احداث زمین چمن فوتبال در مجاور تولیدات گل و گیاه شهرداری خبر داد و گفت: قرار است این زمین ضمن استفاده عموم، زمین چمن فوتبال اختصاصی باشگاه فوتبال شهرداری جهت حمایت از تیم فوتبال شهرداری باشد.

وی ادامه داد: شهرداری اردبیل اعتبار لازم جهت تملک باغ حدفاصل میدان بسیج و ارتش را تامین کرده و تلاش شهرداری بازگشایی باغ بدون تغییر کاربری در قالب باغ مشاهیر است.

هیچ مجوزی برای ساخت و ساز در حاشیه شورابیل نمی‌دهیم
وی تصریح کرد: هیچ مجوزی برای ساخت‌وساز در اطراف شورابیل قابل قبول نبوده و شهرداری مجوز ساخت‌ساز را نخواهد داد.

صفری از عزم جدی شهرداری در خصوص ساماندهی وانت‌بار‌های میوه‌فروش سخن گفت و تصریح کرد: ساماندهی وانت‌بار‌های میوه‌فروش که یکی از مطالبات شهروندان نیز است، انجام خواهد شد.

شهردار اردبیل ادامه داد: تعداد و اطلاعات تمامی وانت‌بار‌های میوه‌فروش آغازی برای ساماندهی بود که در مرحله دوم، با تعیین مکان‌ها از شورای ترافیک شهرستان اقدام به اخذ مجوز کرده‌ایم.

برچسب ها: اردبیل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار