رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: از پانزدهم شهریور نظافت و پاکسازی مدارس در محدوده خدماتی مناطق یازده گانه شروع شده است.
کد خبر: ۱۱۲۶۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ 17 September 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز گفت: معمولا در این طرح که به نام طرح مهر معروف شده فعالیت‌های ویژه‌ای از نیمه شهریور ماه آغاز و و تا زمان بازگشایی مدارس ادامه می‌یابد و در آن کلیه مدارس نظافت، پاکسازی و شستشو می‌شود.
خوشبخت با اشاره به جمع آوری انواع پسماند‌ها در مدارس افزود: در صورت وجود هر گونه پسماند‌های تَر، خشک، نخاله‌های ساختمانی یا پسماند‌های باغبانی در مدارس و همچنین زمین‌های باز اطراف آنها، بخ وسیله گروهی از پاکبانان و انواع خودرو‌های ویژه جمع آوری و دفع می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز در خصوص دیگر اقدامات طرح مهر بیان کرد: قبل از بازگشایی مدارس، نظافت و شستشوی همه مسیر‌ها و جداول منتهی به مدارس، المان‌های شهری، ایستگاه‌های اتوبوس، علائم ترافیکی، پل‌های هوایی، تک لبه‌ها و سطل‌های پسماند معابر بصورت ویژه انجام می‌شود.
او همچنین اظهار داشت: پاکبانان با تجهیزات و ماشین آلات لازم از جمله واترجت، تانکر‌های ویژه شستشو، خودرو جمع آوری انواع پسماند و مواردی از این قبیل و با برنامه ریزی و نظارت‌های صورت گرفته توسط کارکنان مجموعه اجرایی سازمان در مناطق یازده گانه، همه تلاش خود را انجام می‌دهند تا آیین بازگشایی مدارس در مهر امسال برای همه دانش آموزان به بهترین شکل رقم بخورد.

خوشبخت همچنین از تداوم برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در مدارس خبر داد و اشاره کرد: با توجه به تجارب موفق این سازمان از همکاری با آموزش و پرورش در فرهنگ سازی در حوزه مدیریت پسماند در مبدأ، امسال نیز با جلسات و هماهنگی‌های صورت گرفته مصمم هستیم این برنامه‌ها را مانند سال‌های قبل و با قوت بیشتر ادامه دهیم.

برچسب ها: پاکسازی ، مدارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار