مراسم تشییع دو شهید حادثه تروریستی اخیر نورآباد ممسنی استان فارس امروز چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۲۷۱۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰ 20 September 2023

تابناک فارس به نقل از ایکنا: مراسم تشییع شهیدان پوریا خوشنام و یاسر شجاعی، دو شهید حادثه تروریستی اخیر نورآباد ممسنی استان فارس فردا چهارشنبه، ۲۹ شهریورماه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

مراسم مذکور از ساعت ۸:۳۰ صبح فردا از میدان امام(ره) شهر نورآباد ممسنی آغاز شده و به سمت میدان مصلی این شهرستان ادامه خواهد داشت و در نهایت پیکرهای مطهر این دو شهید در گلزار شهدای نورآباد ممسنی به خاک سپرده می‌شوند.

حادثه حدود ساعت ۱۹:۵۰ شنبه ۲۵ شهریور در نورآباد روی داد که طی آن ۲ موتور سیکلت سوار اقدام به تیراندازی کور با سلاح شکاری ساچمه زن به سمت نیروهای بسیجی که در ضلع جنوبی میدان معلم شهرستان نورآباد ممسنی مستقر بودند، تیراندازی کردند که در جریان این حادثه ۴ نفر از بسیجیان سپاه ممسنی از ناحیه سینه به بالا مجروح شدند.

در این حادثه یاسر شجاعی در دم به شهادت رسید و سه مجروح دیگر به‌نام‌های پوریا خوشنام، عارف قره‌قانی‌نیا و اسماعیل محمدی برای انجام امورات درمانی به یکی از بیمارستان‌های شیراز منتقل شدند.

در نهایت پوریا خوشنام به دلیل شدت جراحات وارده روز گذشته به شهادت رسید و بعد از شهادت این شهید بزرگوار با رضایت خانواده این شهید بزرگوار اعضای آن به بیماران نیازمند اهدا شد.

امروز نیز محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس از دو مجروح این حادثه که در مرکز فوریت‌های پزشکی امتیاز و بیمارستان شهید رجایی شیراز بستری هستند، عیادت کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار