کد خبر: ۱۱۲۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰ 26 September 2023

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 25 04 04/07/1402 تقدیم حضور می گردد.

---------------------------------

دستگیری شرور مسلح متواری در آمل 

سرهنگ داداش تبار فرمانده انتظامی شهرستان آمل از دستگیری یک شرور مسلح که با تیراندازی و درگیری موجب سلب آسایش شهروندان شده بود، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" در این باره گفت: به دنبال کسب خبر مبنی بر اینکه یکی از اراذل و اوباش منطقه با تیراندازی و درگیری، موجب سلب آسایش شهروندان شده بود، ماموران بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان آمل پس از هماهنگي هاي قضائي در اقدامي غافلگيرانه و ضربتي، موفق شدند این شرور متواری را دستگير و جهت بررسی بیشتر به دادسرا انتقال دهند.

سرهنگ داداش تبار با بیان اینکه این فرد تحت تعقیب دستگاه قضایی، انتظامی و زندانی فراری بوده است، اضافه کرد: با تشکیل پرونده در این خصوص، متهم دستگیر شده به زندان اعزام شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل در پایان اظهار داشت: پلیس با پوشش اطلاعاتی کامل و حضور به موقع خود در محل حادثه، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد.

---------------------------------

انهدام 2 باند سارقان در حرکت و کشف 100 میلیاردی اموال مسرقه در مازندران 

سرهنگ قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران از انهدام 2 باند سارقان در حرکت با بیش از 30 فقره سرقت منزل و کشف 100 میلیارد ریال اموال مسروقه در سطح استان مازندران خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ کاراگاه "علی قیصری" در تشريح اين خبر، گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل در استان مازندران، شناسايي و دستگيري سارق یا سارقان در دستور كار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی، بررسی های همه جانبه، گشت های هدفمند و استفاده از روش های نوین کشف جرم، موفق شدند سارقان را شناسایی کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران تصریح کرد: ماموران انتظامی و پليس آگاهي شهرستان های استان مازندران با هماهنگی قضائی،سارقان را با اقدامات پیچیده و تعقیب و مراقبت در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه با نظر کارشناسان بیش از 100میلیارد ریال می باشد، اظهار کرد: متهمان در تحقیقات پلیسی به سرقت طلاجات از منازل شهروندان استان مازندران با روش توپی، دیلم زنی و بالکن روی اعتراف کردند که متهمان در این رابطه مورد تحقیقات گسترده علمی و فنی توسط کارآگاهان پلیس قرار گرفته اند.

سرهنگ قیصری در پایان به شهروندان توصیه کرد: ضمن توجه به هشدارهای پلیس، در زمان ترک منزل اقدامات ايمني و پيشگيري از سرقت را رعايت كرده و در صورت مشاهده هرگونه رفت و آمدهای مشکوک در محل سکونت خود، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

---------------------------------

رمزگشایی10فقره سرقت موتورسیکلت در گلوگاه 

سرهنگ کلوانی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از شناسايي و دستگيري سارق حرفه ای موتور سيکلت و کشف 10 فقره سرقت موتور سیکلت در این شهرستان خبر داد 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود کلوانی" در تشريح جزئيات اين خبرگفت: در پي وقوع سرقت موتورسيکلت توسط سارقان از منازل و پارکینگ شهرستان، شناسايي و دستگيري سارق و کشف سرقت هاي احتمالي در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات وآگاهی شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات فني و تحقيقات ميداني در نهايت سارق موتورسيکلت شناسايي و در يک عمليات هماهنگ در مخفيگاهش دستگير شد.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه تصريح کرد: ضمن کشف موتورسيکلت مسروقه از مخفيگاه سارق، متهم در تحقيقات تکميلي پليس به بزه ارتکابي و 10 فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ کلوانی با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضائي از شهروندان خواست تا ضمن رعايت هشدارهاي انتظامي، از پارک و رها کردن موتورسيکلت خود بدون قفل و زنجير و تجهيزات بازدارنده سرقت خودداري کنند.

---------------------------------

دستگيري 2 سارق منزل و اماکن خصوصی در سیمرغ 

سرهنگ اسدی فرمانده انتظامی شهرستان سیمرغ از دستگيري 2 سارق منزل واماکن خصوصی با بیش از 15 فقره سرقت در این شهرستان وشهرستانهای همجوار خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"حسین اسدی" با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت در شهرستان سیمرغ ، موضوع در دستور کار پليس آگاهي و دایره تجسس کلانتری 11 قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ماموران پلیس آگاهی وکلانتری11موفق به شناسایی 2 سارق حرفه ای وسابقه دار در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان سیمرغ ، تصريح کرد: متهمان طی عملياتي ضربتي و غافلگيرانه دستگیر و تاکنون به بیش از 15فقره سرقت منزل واماکن خصوصی اعتراف کردند.

سرهنگ اسدی در پایان از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان واسترداد به مالباخته گان خبر داد و خاطرنشان کرد: این افراد پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شده و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

---------------------------------

دستگيري 3 سارق منزل و اماکن دولتی در نکا 

سرهنگ عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگيري 3 سارق منزل واماکن دولتی با 8 فقره سرقت خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"قاسم عزیزی" با اعلام اين خبر گفت: در پي وقوع چندين فقره سرقت در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار پليس آگاهي و دایره تجسس کلانتری 11 قرار گرفت.

وي افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و تحقيقات پليسي ماموران پلیس آگاهی وکلانتری11موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای وسابقه دار در این ارتباط شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا ، تصريح کرد: متهمان طی عملياتي ضربتي و غافلگيرانه دستگیر و تاکنون به8 فقره سرقت منزل واماکن دولتی اعتراف کردند.

سرهنگ عزیزی در پایان از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان واسترداد به مالباخته گان خبر داد و خاطرنشان کرد: این افراد پس از تشکيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شده و با قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

---------------------------------

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در سوادکوه 

سرهنگ اکبری فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه از دستگیری کلاهبردار حرفه ای در آن شهرستان خبر داد . 

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله اکبری در تشریح این خبر بیان داشت:در پی مراجعه احدی از شهروندان شهر زیراب و ارائه شکایت مبنی بر اینکه شخصی به بهانه استخدام وی در اداره راه آهن شمال مبلغ 310 میلیون ریال دریافت نموده است. موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی قضائی و با بررسی های صورت گرفته کارآگاهان توانستند متهم را که یک کلاهبردار حرفه ای و سابقه دار بوده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند .

سرهنگ اکبری گفت: در تحقیقات به عمل آمده متهم به بزه ارتکابی خود و 3 پرونده دیگر کلاهبرداری در استان ها و شهرستان همجوار اعتراف نموده است.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد، خاطر نشان کرد: شهروندان مراقب باشند در صورتی که از آنان به بهانه استخدام در شرکت ها و ادارات دولتی و معافیت معاینه پزشکی کلاهبرداری شده برای طرح شکایت به پلیس آگاهی شهرستان سوادکوه مراجعه کنند.

---------------------------------

دستگیری اراذل و اوباش در بهشهر 

سرهنگ ابراهیمی جانشین انتظامی شهرستان بهشهر از شناسايي و دستگيري احدی از اراذل و اوباش متواري که بارها باعث ایجاد رعب و وحشت شهروندان شده بود، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "ابوالقاسم ابراهیمی" در بيان جزئيات اين خبر اظهار داشت: به منظور حفظ امنيت و آرامش شهروندان، ماموران پليس اطلاعات با کار اطلاعاتی یک نفر از اراذل و اوباش که سابقه جرائم متعدد در فضای حقیقی و مجازی داشته و تحت تعقیب قضائی بوده ، را شناسایی کردند.

جانشین انتظامی شهرستان بهشهر تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، متهم متواری که از اراذل و اوباش سابقه دار بود، با اقدامات اطلاعاتی و رصد پلیسی شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و روانه زندان شد.

سرهنگ ابراهیمی با بیان این که استقرار نظم و امنیت در جامعه از وظایف ذاتی پلیس است، خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد خواهد کرد. 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار