مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت: طرح تامین رایگان با حمایت خیران در هشت مدرسه شیراز به صورت پایلوت اجرایی شده و امکان افزایش ده برابری آن وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۲۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷ 01 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس گفت:وضعیت تغذیه کودکان در مناطق محروم مطلوب نیست و بر همین اساس مجمع خیرین تامین سلامت فارس تلاش دارد با اجرای طرح توزیع شیر رایگان در تامین نیاز‌های غذایی دانش آموزان گام موثری بردارد.
دکتر علی اکبر رامجردی ادامه داد: استانداری فارس هزینه تامین شیر سالیانه برای هزار دانش آموز محروم را متقبل شده و مجموعه‌های رامک هم در اجرای طرح توزیع رایگان در مدارس مناطق محروم نقش موثری دارند.
او با دعوت از خیران برای مشارکت در این طرح انسان دوستانه که نقش ارزنده‌ای در ارتقا سرانه سلامت جامعه دارد، اظهار داشت: هزینه تامین شیر هفتگی برای هر دانش آموز در حدود ۴۰ هزار تومان است و این مبلغ برای یکسال تحصیلی به حدود ۹۰۰ هزار تومان می‌رسد.
مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت فارس از سایر کارخانه‌های لبنی و عموم جامعه دعوت می‌کنیم تا در طرح توزیع شیر رایگان در مدارس مشارکت داشته باشند.
دکتر رامجردی افزود: عموم جامعه می‌توانند مشارکت‌های خیرخواهانه خود را به هر میزان به شماره کارت ۵۸۹۴-۶۳۷۰-۰۰۱۰-۰۴۸۴ و شماره شبا IR۴۹۰۱۳۰۱۰۰۰۰۰۰۰۱۸۰۰۰۰۰۰۲۹ با شناسه ۱۰۰۰۰۰۰۰۵۰ بنام مجمع خیرین تامین سلامت فارس که به صورت اختصاصی برای تامین شیر کودکان مناطق محروم در نظر گرفته شده، واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار