رییس کل دادگستری استان اصفهان گفت: با مسوولانی که موظف به ایجاد بخشی از زیرساخت‌ راه‌اندازی"سامانه تجارت" در استان هستند اما بدون داشتن عذر موجه از انجام این امر خودداری می‌کنند، طبق قانون از باب ترک فعل، برخورد می‌کند.
کد خبر: ۱۱۳۰۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۳ 08 October 2023

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در دادگستری استان، از ایجاد نکردن زیرساخت‌های لازم بمنظور راه‌اندازی کامل سامانه جامع تجارت در استان انتقاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: ریشه بسیاری از مشکلات موجود اقتصادی و مبارزه با مسائل ضداقتصاد مقاومتی همچون قاچاق در استان ایجاد نکردن زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی کامل سامانه جامع تجارت و اتصال آن به سامانه‌های اقماری همچون سامانه انبار کالا، سامانه جامع حمل و نقل و ایجاد دسترسی برای سازمان‌های نظارتی است.

رییس کل دادگستری اصفهان به عزم جدی دستگاه قضایی استان برای برخورد با مدیرانی که با بهانه‌های مختلف از انجام وظایف قانونی خود در زمینه راه اندازی کامل این سامانه کوتاهی کرده‌اند، تاکید کرد.

وی خطاب به مدیران و مسئولان استان تصریح کرد: مسوولی که در گام دوم انقلاب در برابر مشکلات و موانع تسلیم می‌شود، مدیری در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و باید پاسخگوی عملکرد خود در دوران مسوولیتش باشد.

حجت‌الاسلام جعفری در ادامه بر لزوم تعیین تکلیف هرچه سریعتر تصدی پُست مدیرکلی اداره صنعت، معدن و تجارت استان تاکید کرد و از پیگیری دادگستری استان در این باره خبر داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار