صداوسیمای مرکز فارس به مناسبت دور دوم سفر رییس جمهور به استان برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است.
کد خبر: ۱۱۳۱۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۰ 11 October 2023

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: علی دیانتی معاون سیمای فارس گفت: سیمای فارس برای پخش زنده مراسم استقبال از رییس جمهور در فرودگاه شیراز، پخش زنده مراسم افتتاح آزاد راه شیراز - اصفهان، پخش زنده دیدار رییس جمهور با مردم استان ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام و دیدار آقای رییسی با دانشجویان روز پنج شنبه ۲۰ مهر آمادگی کامل دارد.
دیانتی در ادامه گفت: پخش زنده مراسم یادروز حافظ با حضور رییس جمهور ساعت ۲۰ از آرامگاه حافظیه، افتتاح خط دوم آب رسانی از سد درود زن به شیراز و پخش زنده سخنرانی رییس جمهور در شورای اداری استان و در پایان سفر نشست خبری با اصحاب رسانه فارس از برنامه‌های سیمای فارس در سفر رییس جمهور به استان است.
مجید مجرد معاون صدای فارس نیز در خصوص آمادگی رادیو فارس در سفر دوم رییس جمهور به فارس گفت: دو تیزر تبلیغاتی از دور اول سفر رییس جمهور، ۱۲ بسته صوتی در خصوص افتتاح طرح‌ها و برکات سفر با عنوان "فردای روشن" آماده و در حال پخش از رادیو است.
مجرد افزود: برنامه‌های مختلفی و متعددی نیز در دست اقدام است از جمله گفتگو با مسئولان استانی در برنامه صبحگاهی "سلام کاکو" ساعت ۷:۱۰ و همچنین پرداختن به ابعاد مختلف سفر ریاست جمهوری در برنامه "مردم و مسئولان" هر روز از تاریخ ۱۵ مهرماه با حضور مسئولان مربوطه، پخش موسیقی‌های ملی میهنی در فواصل برنامه و پخش زنده مراسم‌ها و سخنرانی‌های رییس جمهور در دیدار‌های مختلف و افتتاح طرح ها، این رویداد بزرگ را پوشش می‌دهد.
غلامرضا عسکری سرپرست معاونت خبر هم با تشریح برنامه‌های پیش بینی شده در خبر صدا و سیمای فارس گفت: تهیه ۱۰ گزارش خبری از آزادراه شیراز اصفهان، طرح آبرسانی از خط دوم سد درودزن به شیراز، تکمیل بیمارستان رستم، کارخانه قند ممسنی در شهرستان رستم، فولاد نی ریز، فولاد کوار، طرح مسکن ملی، از جمله گزارش‌های تهیه شده است.
عسکری ادامه داد: پخش زنده از مراحل اجرایی آزاد راه شیراز اصفهان، طرح مسکن ملی، طرح آبرسانی از سد دوردزن به شهر شیراز از شبکه خبر هر کدام به مدت ۴۰ دقیقه، تعیین ۸ تیم برای پوشش سفر در شهر شیراز و ۳۶ گروه در شهرستان‌های استان برای سفر وزیران و معاونان رئیس جمهور به شهرستان‌ها از برنامه‌های خبر فارس به مناسبت دور دوم سفر رییس جمهور به فارس است.

علی خورشید سوار معاون فضای مجازی شبکه فارس هم با معرفی طرح‌های قابل افتتاح و دستاورد‌های دولت در فارس با استفاده از قالب‌های قابل ارائه در فضای مجازی و در بستر‌ها و سکو‌های مختلف شامل وبگاه، کانال و شبکه‌های اجتماعی و آماده سازی تیم‌های تولید محتوا برای تولید و انتشار لحظه‌ای اخبار و حواشی سفر رییس جمهور به فارس و دریافت تولیدات مردمی و کاربرساخته و انتشار آن‌ها مخاطبان شبکه فارس را در سفر رییس جمهور همراهی می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار