مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان گفت: بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور و صنایع وابسته، ششمین نمایشگاه تخصصی ادوات باغبانی(گلخانه)، ماشین ها و صنایع وابسته و دهمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم و نهاده‌های کشاورزی در گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۳۱۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹ 12 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، مهرداد یزدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهارکرد: بیست و یکمین نمایشگاه تخصصی صنعت دام و طیور و صنایع وابسته و ششمین نمایشگاه تخصصی ادوات باغبانی (گلخانه)، ماشین‌ها و صنایع وابسته و دهمین نمایشگاه تخصصی بذر، کود، سم و نهاده‌های کشاورزی در گلستان برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان افزود: این نمایشگاه از ۲۵ الی ۲۸ مهرماه در محل نمایشگاه‌های گلستان برگزار شده و بازدید از ساعت ۱۵ الی ۲۱ خواهد بود.

وی بیان کرد: این نمایشگاه در ۶ هزار مترمربع فضای سرپوشیده با متراژ ۳ هزار و ۲۲۰ مترمربع غرفه برگزار شده و شرکت‌های تولیدی، صنعتی و بازرگانی مطرح کشور با رویکرد نوآوری تولید و رونق محصول در آن حضور دارند.

یزدی ادامه داد: ۶۰ شرکت از ۱۰ استان شامل گلستان، مازندران، تهران، البرز، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و شمالی، سمنان، قم و اصفهان در قالب‌های مختلف شامل زنجیره تولید مرغ، خوراک دام و طیور، دارو‌های مکمل، تجهیزات مرغداری و دامپروری، اتوماسیون، سیستم سرمایشی و تابشی، هوشمندسازی سازه‌های گلخانه‌ای، شیلات، تصفیه آب و ... در این نمایشگاه حضور دارند.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی گلستان بیان کرد: ارتباط و شناسایی با شرکت‌های توانمند داخلی، آشنایی با آخرین فناوری‌های جدید، شناسایی زیرساخت‌های مناسب، آشنایی با شرکت‌ها و رقبای تجاری، ایجاد فرصت سرمایه‌گذاری برای پیشبرد اهداف مربوطه و ... از اهداف این نمایشگاه است.
منبع/فارس

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار