مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان
مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر گیلان، با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۶ هزار و ۳۰۰ نفر در این صندوق عضویت دارند، گفت: گیلان رتبه هشتم کشوری را در عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دارد.
کد خبر: ۱۱۳۱۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۱ 12 October 2023

یزدان شعبانی در گفت وگو با خبرنگارتابناک گیلان اظهارداشت، ۴۰۶ هزار گیلانی را مشمول عضویت در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دانست و اظهار کرد: در حال حاضر ۱۰۶ هزار و ۳۰۰ نفر در این صندوق عضویت دارند.

وی با بیان اینکه ۵۰۰۰ خانوار از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مستمری دریافت می کنند، افزود: گیلان رتبه هشتم کشوری را در عضویت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر دارد.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر گیلان، با اشاره به مزایای این صندوق برای قشر مولد روستایی و عشایر، عنوان کرد: افراد عضو صندوق بیمه اجتماعی می‌توانند از مزایای بازنشستگی و از کار افتادگی و مستمری ناشی از فوت سرپرست خانوار برخوردار شوند.

شعبانی با بیان اینکه افراد ۱۸ تا ۵۰ سال ساکن در مناطق روستایی و عشایر می‌توانند عضو صندوق شوند، گفت: افرادی که در صندوق بیمه اجتماعی عضویت دارند در آینده از خدمات صندوق بهره‌برداری می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار