رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان گفت: کارشناسان آتش‌نشانی از ابتدای مهرماه تاکنون با حضور در مدارس شهر گرگان به 12 هزار دانش آموز اصولی ایمنی در منزل و مدرسه را آموزش دادند.
کد خبر: ۱۱۳۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۱ 13 October 2023

به گزارش تابناک گلستان، موسی الرضا صفری در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان از ابتدای مهر ماه تا کنون در ۷۴ مدرسه در سطح شهر گرگان حضور یافته و به حدود ۱۲ هزار دانش آموز آموزش اصول ایمنی در منزل و مدرسه و شناخت خاموش کننده‌ها و نحوه اطفاء حریق را آموزش دادند.

وی گفت: با توجه به اینکه مدرسه خانه دوم دانش آموزان است و بسیاری از وقت دانش آموزان در مدرسه سپری می‌شود، کارشناسان واحد آموزش سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با هدف پیشگیری از بروز حوادث در منزل و مدرسه و آموزش نحوه تماس کودکان با ۱۲۵، در مدارس مقطع ابتدایی، متوسطه و مهد کودک‌ها حضور یافته و آموزش‌های مورد نیاز را برای دانش آموزان برگزار کردند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان تصریح کرد: آموزش پیشگیری، اطفا حریق و پوشش حوادث در مدارس یکی از اهداف کلان آموزشی است که آتش نشانی گرگان در جهت انجام آن برنامه ریزی و فعالیت می‌کنند و در مقاطع مختلف و تا پایان سال تحصیلی در دستور کار سازمان قرار دارد.

صفری با اشاره به اینکه برگزاری آموزش مهارت ایمنی به دانش آموزان جهت ارتقاء توان و قابلیت حفظ سلامت خود در برابر هر گونه حوادث و سوانح صورت می‌گیرد، افزود این آموزش‌ها می‌بایست جهت استمرار و کاربردی بودن، توسط والدین نیز در منزل نهادینه شود.

برچسب ها: گلستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار